Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Hallo,

ik heb sinds 2 maanden wat stof onder mijn scherm zitten (HTC Desire). Nu vraag ik me af of dit zelf ook nog te fixen is, of dat ik hem moet opsturen. Opsturen heb ik al naar geinformeerd, maar dan zou ik +- 3 weken zonder telefoon zitten....

Iemand tips/ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik verplaats je topic even naar Android, want daar hoort het thuis.

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem zelf openmaken en schoonmaken.
Als je het voorzichtig doet, kan er weinig verkeerd gaan.

YouTube: Self Repair for HTC Desire ( HTC Bravo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:51:
Je kan hem zelf openmaken en schoonmaken.
Als je het voorzichtig doet, kan er weinig verkeerd gaan.

YouTube: Self Repair for HTC Desire ( HTC Bravo )
Afgezien van het feit dat je je garantie kwijt bent als je zelf gaat schroeven. Dat kunnen ze zien mocht er ooit nog iets mee gebeuren.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Weet niet hoe dat bij de Desire zit, maar bij de Touch Pro 2 zit de digitizer voor het scherm geplakt. Ik heb ook regelmatig last van stof, maar dan wip ik gewoon de digitizer even los(uitkijken dat je datakabel niet scheurt), maak hem schoon, en plak hem weer vast met dunne stripjes dubbelzijdig tape...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:33
Volgens mij kan dat niet. Ik ben toen bij KPN repair center geweest en zij konden het niet voor me doen, want het scherm is geplakt en dat gaat pas los bij precies 27,5 graden oid..

Heb hetzelfde gehad. Met HTC direct gebeld en niet de provider. Eerste keer was ik de tel iets van 10 dagen kwijt. Ze hebben het toen simpelweg weggehaald en het stof was er binnen een week weer. Toen weer gebeld en verteld dat ik graag wil dat ze het goed doen. Ze hebben toen het scherm en het moederbordje vervangen (waarom weet ik niet). Was hem toen 7 dagen kwijt. Binnen een jaar valt het gewoon onder de garantie

En als je met HTC belt sturen ze een koerier langs die de tel komt halen bij je deur, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo_de_Ripper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
.

[ Voor 98% gewijzigd door Theo_de_Ripper op 23-04-2011 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:38:
Volgens mij kan dat niet. Ik ben toen bij KPN repair center geweest en zij konden het niet voor me doen, want het scherm is geplakt en dat gaat pas los bij precies 27,5 graden oid..
Onzin, dat zou betekenen dat als je hard fietst met je telefoon in je zak of in de zomer als het warm is je scherm opeens los zou laten.
Pagina: 1