[Macbook pro] standby probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even zitten zoeken maar kan geen topic vinden over mijn probleem.

Gisteren heeft mijn vriendin op m'n MBP uitzending gemist gekeken, toen zij klaar was heb ik safari afgesloten en m'n MBP dichtgeklapt en aan de oplader gehangen.

De volgende ochtend toen ik wakker werd hoorde ik m'n MBP zeer hard blazen, in eerste instantie dacht ik dat ik de playstation aan had laten staan. Dit was echter niet het geval, vervolgens heb ik 'm open geklapt en een paar keer geklik/spatiebalk gedrukt. Dit had allemaal geen effect het scherm bleef zwart. Ik heb 'm toen nog ff een kwartiertje z'n gang laten gaan (de fan ging wel minder hard blazen maar het probleem bleef).

Toen na een kwartier nog niks was verandert heb ik er voor gekozen om hem met de power knop te resetten. Dit werkte wel, echter hoefde ik niet in te loggen o.i.d. ik kreeg gewoon mijn bureaublad.

Nu is mijn vraag, Kan dit kwaad? of zal de fancontroller van slag geweest zijn o.i.d.?

Mijn macbook is een maandje of 8 oud,dit is de eerste keer dat dit gebeurt, dus als dit zich vaker voordoet is het dan een goed idee om hier over contact met apple op te nemen?

B.v.d.

Wouter-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hij doet het nog gewoon toch? Hij gaat in ieder geval echt niet kapot als de fan wat harder aan het blazen is hoor. Als ik op mijn MacBook Pro uit 2010 HD video's ga renderen gaan de fans richting de 4000rpm en maakt hij meer geluid. Niets om je zorgen over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsja, en wat hebben we nu geleerd?

Laat je vriendin niet achter de MBP :+

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lethalis schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:09:
Tsja, en wat hebben we nu geleerd?

Laat je vriendin niet achter de MBP :+
Had ik nooit moeten doen idd, in het vervolg mag ze van een afstandje kijken.
Verders werkt m'n laptop nog gewoon prima, het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. Ik was er wel ff van geschrokken. Ik hou het nu goed in de gaten. Zou dit nou kunnen komen omdat ik veel programma's open had staan of zal dat geen problemen op kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Awoodentree schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:20:
Hij doet het nog gewoon toch? Hij gaat in ieder geval echt niet kapot als de fan wat harder aan het blazen is hoor. Als ik op mijn MacBook Pro uit 2010 HD video's ga renderen gaan de fans richting de 4000rpm en maakt hij meer geluid. Niets om je zorgen over te maken dus.
Nja normaal gesproken word ik er ook niet zenuwachtig van maar dit Keer was m'n laptop dichtgeklapt dus daarom schrok ik er een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook al eens gehad, maar toen wou ie constant iets doen met m'n Time Capsule.. Sindsdien ook niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohh ik had wel m'n externe harde schijf aangesloten denk ik, misschien dat time machine iets aan het doen was wat niet wilde lukken door de standby ofzo.
Pagina: 1