Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort in het bezit van een LG Optimus 2x.
Gebruik vodafone als telefoon provider en heb Ziggo als internet/mail provider.
Deze combinatie maakt het echter tot op heden onmogelijk om mail te ontvangen op mijn telefoon.
Ben nu een week internet aan het afzoeken, medewerkers van Vodafone komen er ook niet uit.
Overigens had ik ook al dit probleem met mijn HTC Hero, waar we uiteindelijk wel mail konden ontvangen maar niet verzenden.
Wie weet raad!!!!!!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zul je toch moeten vertellen wat je al geprobeerd hebt, welke instellingen, welk mailprogramma, welke servers, etc. Alleen zeggen dat het niet werkt is niet zo zinvol.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Maak gebruik van Gmail, hier kun je je email van ziggo naar laten doorsturen, je kunt zlfs met ziggo mail terugsturen.
Zo hoef je geen rare instellingen te veranderen ;)
Heb zelf ook ziggo en vodafone, dit werkt voor mij het snelst.

Succes

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je kunt Ziggo alleen als uitgaande provider gebruiken wanneer je je op het Ziggo netwerk bevindt. Inkomende mail van Ziggo kun je overal ontvangen. Verder kun je dit vast wel vinden als je iets beter zoekt, het is in elk geval vaak genoeg langs gekomen hier op het forum :)

Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid doe ik het op slot.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.