Toon posts:

Kleine extra speaker bij 32" LED TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder heeft sinds kort een 32" LED TV van Sharp (de LC-32LE320E) en is niet echt tevreden over het geluid dat de TV produceert.

Ik heb aangeboden om de TV aan te sluiten op het speaker systeem, maar dit wilt ze niet. Een kleine extra speaker(s) zou nog wel gaan.

Een tweede afstandsbediening om het geluid harder en zachter te zetten, wil ik proberen te voorkomen. Basic mediasetjes zijn tweede keus.

Ik ben dus op zoek naar bij voorkeur 1 kleine speaker die ik via de koptelefoon uitgang van de TV kan aansluiten en het geluid verbeterd.

Heeft iemand tips/suggesties in welke hoek ik moet zoeken? Kom ik dan uit bij de powered studio speaker uit of zijn er nog andere opties.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 11:08 ]

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09

Tazzios

..

Kijk bij PC speakersset zou ik zeggen, klein en met koptelefoon plug.

Edit:
1 speaker? en stereo dan? maar goed bij pc speakers kun je 1 speaker natuurlijk los halen indien 2 teveel is.

[ Voor 46% gewijzigd door Tazzios op 16-04-2011 11:09 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:06:
Een tweede afstandsbediening om het geluid harder en zachter te zetten, wil ik proberen te voorkomen.
Maar een extra volumeknopje waar je voor moet opstaan is geen probleem?

Anders vallen die actieve studiospeakers die jij noemt of de PC-speakertjes die Tazzios suggereert ook af...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 19:14
Xander schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:18:
Maar een extra volumeknopje waar je voor moet opstaan is geen probleem?

Anders vallen die actieve studiospeakers die jij noemt of de PC-speakertjes die Tazzios suggereert ook af...
Gewoon een 2.x PC setje aansluiten op de koptelefoon uitgang en hard genoeg zetten. Het uitgangsvolume van de TV kan je dan gewoon met de afstandsbediening regelen.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

Topicstarter
martijn_tje schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:24:
[...]

Gewoon een 2.x PC setje aansluiten op de koptelefoon uitgang en hard genoeg zetten. Het uitgangsvolume van de TV kan je dan gewoon met de afstandsbediening regelen.
Dat zou wel eens kunnen gaan werken idd.

Bedankt.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-01 15:33
Is een soundbar misschien iets? Als de TV hangt dan ziet het er best "discreet" uit.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:33:
Dat zou wel eens kunnen gaan werken idd.
Dat gaat zeker werken. Ik doe het ook zo in onze slaapkamer met een klasse-D versterkertje en 2 Micropod speakertjes.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1