Acer Aspire HDD Toshiba kapot - nog geen 3 mnd. oud, wat nu

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:26
Erg vreemde zaak. De HDD die er in zit geeft het zomaar op, begon met wat rare diskfouten (heb ik kunnen oplossing met kleine iso's van linux via universal usb installer) maar inmiddels zit er zo weinig leven meer in dat ik heb besloten dat de HDD kapot is. Met WD had ik dit niet.

Nu heb ik geen zin om die hele laptop op te gaan sturen voor een overduidelijk kapotte HDD. Denken jullie dat het wellicht mogelijk is om, tja... Alleen de HDD te laten vervangen en zolang maar linux ubuntu gebruik op USB of een spotgoedkoop 2e handsje d'r in tik?

Of moet ik echt de hele laptop van 3 mnd. oud gaan opsturen? :(

(het is nu helemaal voorbij: net een tikkende penduleklok nu)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 16-04-2011 00:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29
Voor garantie zul je waarschijnlijk de hele laptop op moeten sturen. Als je zeker weet dat je HDD kapot is, kun je ook je verlies nemen en een 7200 toeren harde schijf kopen, ik heb laatst een 250 GB gekocht bij conrad voor iets van 40 euro, en ik heb er heel veel performance voor terug gekregen. Dit was mij persoonlijk meer waard dan de laptop een poos kwijt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Als je het er voor over hebt: http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB.

Doorgaans heb je bij Acer wel zo dat als de HDD duidelijk kapot is, dat hij ook binnen 7 werkdagen weer terug is hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:26
Quad schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:15:
Als je het er voor over hebt: http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB.

Doorgaans heb je bij Acer wel zo dat als de HDD duidelijk kapot is, dat hij ook binnen 7 werkdagen weer terug is hoor.
Ik denk dat dat wel duidelijk is, tikt als een klok en de zorgt ervoor dat de PC bij de Post steeds opnieuw opstart. Tenzij ik hem d'r uit haal.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik had met een Acer Timeline ook een kapotte HDD en heb toen gewoon een nieuwe HDD gehaald en de oude opgestuurd en of ze daar een credit voor wilden geven. Na 2 weken had ik het geld op me bankrekening staan.