duke nukem forever first acces club code steam?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand wat dit uberhaupt is ik heb borderlands gekocht via steam er was een wedstijd bij steam met 2k games. als je games koopt van hun. het rare is met borderlands elke keer als de game open krijg. steeds duke te zien bij keys ik heb hem steam code geprobeerd te activeren maar lukte niet en krijg wel af en toe in download nuke nukem te zien. ik heb zelfs mailtje gestuurd naar steam support en nog geen antwoord. en vriend van onze clan die heeft dit ook. is dit nou een bug of hebben iets inderdaad iets gewonnen bij 2k :S???

Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/1263/unledjx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb even een titelfixje gedaan en daarnaast is het even goed als je naar je spelling/taalgebruik kijkt want nu is het niet echt prettig om te lezen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Het zou je vroege toegang tot de demo moeten geven, maar voor zover ik zie is die nog niet gereleased.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hayate666 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:09:
Het zou je vroege toegang tot de demo moeten geven, maar voor zover ik zie is die nog niet gereleased.
wel raar een vriend van onze clan heeft na mij ook borderlands gekocht die heeft precies het zelfde. ik dacht eerst dat het om een bug ging. ik heb nu reaktie gekregen van steam

Hello

Thank you for contacting Steam Support.

Owners of Borderlands on Steam have been granted a key for early access to the upcoming Duke Nukem Forever demo.

In order to view your key, please right-click on Borderlands in your Library list and select "View Game CD Key". You should see your "Duke Nukem Forever Demo First Access Club Code" there.

You can enter this key at the following website:
http://www.dukenukem.com/access

When the demo is released, you should receive further information via email send to the address you have entered at the Duke Nukem website.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 10:19 ]