Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
In de HL staat dit als standaard adres.. wat zou ik moeten vinden in de handleiding als oplossing voor dit probleem? waar de aan en uit knop zit?Ventieldopje schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:21:
Rtfm? Even googlen naar de handleiding van je router?
Nee ook nietNobby schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:20:
poort 8080?
nee, zelfs de linksys-crappy-network-magic software, stuur mij naar 192.168.1.1... aleen kunnen mijn browsers het niet bereiken... kan hem wel pingenmuhda schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:22:
Misschien is het toch 192.168.0.1 in plaats van 192.168.1.1 ?
Wilde ik als last resort houden, idd wel veel aangepast alOK13 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:23:
Heb je heel veel instellingen in je router gedaan? Zo nee > factory reset.
Meh, spuit 11
Je kan kijken met een nmap poortscan of de webinterface elders draait.
[ Voor 40% gewijzigd door Hooglander1 op 15-04-2011 20:25 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Je gaat er compleet niets aan hebben nu, maar toch een tipje voor de volgende keer. Maak een backup van je settings. (Ja dat kan.)Wihakayda schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:24:
[...]
Wilde ik als last resort houden, idd wel veel aangepast al
[ Voor 23% gewijzigd door OK13 op 15-04-2011 20:26 ]
dus ik denk niet dat het veranderd is. kan er alleen niet komen

I know, maar veeeels te lang geleden gedaan (stupid I know). Tnx anyhow!OK13 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:25:
[...]
Je gaat er compleet niets aan hebben nu, maar toch een tipje voor de volgende keer. Maak een backup van je settings. (Ja dat kan.)
Dus ff draadje inprikken en gaan.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 22% gewijzigd door SparTi op 15-04-2011 20:37 ]
192.168.1.1Anoniem: 229828 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:34:
gewoon ipconfig, wat is je gateway?
NopeAnoniem: 253615 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:37:
Staat er misschien een proxy ingesteld in je internet-browser?
heb beide geprobeerd, geen werkt.SparTi schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:37:
en niet perongeluk https aangezet in plaats van http in je router, de laatste keer?
ga nu even de stroom eraf halen. brb
Starting Nmap 5.51 ( http://nmap.org ) at 2011-04-15 20:43 West-Europa (zomertijd)NSE: Loaded 57 scripts for scanning.nexthost: failed to determine route to 192.168.1.1QUITTING!
Zucht, nu voel ik me wel een hele grote n00b.... *have you tried turning it on and off again is toch wel het eerste wat je probeerd*

Ik had toen zitten prutsen met static routes en vervolgens kwam ik er met geen mogelijkheid meer in. Wel te pingen op 192.168.1.1 en alles werkte verder wel gewoon, maar kwam de webconfig gewoon niet meer in.
Edit: Ha, je hebt 'm al zie ik. Helaas was dat voor mij toen niet de oplossing,
Ach, ben nu van dat k*tding af en heb een Netgear WNDR3700
[ Voor 22% gewijzigd door AmonTobin op 15-04-2011 20:54 ]
Jah, precies wat ik dus had... maar gelukkig verholpen zonder reset (geen zin om de instellingen weer te pielenAmonTobin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:50:
Heb ik ook wel eens gehad met een Linksys WRT120N. Heb toen uiteindelijk maar een factory reset gedaan, was niets mee aan te vangen, had alles al geprobeerd.
Ik had toen zitten prutsen met static routes en vervolgens kwam ik er met geen mogelijkheid meer in. Wel te pingen op 192.168.1.1 en alles werkte verder wel gewoon, maar kwam de webconfig gewoon niet meer in...
Wihakayda schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:49:
VERREKHet stroom heeft geholpen
![]()
Zucht, nu voel ik me wel een hele grote n00b.... *have you tried turning it on and off again is toch wel het eerste wat je probeerd*
Het meest voor de hand liggende wordt ook vrij snel vergeten * FlipFluitketel spreekt uit ervaring
En nu dus maar een backup van de configuratie maken.
(En gebruik aub de edit-knop als je meerdere dingen achter elkaar wilt zeggen/aanvullen.)
[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-04-2011 20:54 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
The IT-crowd is zo gek nog nietWihakayda schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:49:
VERREKHet stroom heeft geholpen
![]()
Idd
iig bedankt voor jullie snelle hulp !