Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat de Wetab geen ''echte'' Android tablet is maar via omwegen is het wel mogelijk om Android en zelfs Windows 7 erop te installeren.

Aanstaande zondag is er bij de Makro een speciale aanbieding omtrend de Wetab. Normaal kost de 3G variant rond de 580 euro maar deze zondag kost hij maar 296 euro! De tablet beschikt over een Intel Atom 1,66 GHz processor, 3G, WIFI, 11,6 inch multitouchscreen met een resolutie van 1366x768, 32 GB SSD, 1 GB werkgheugen!

Ik vraag me het volgende af.

- Hoe kan ik hierop Android installeren?
- Hoe kan ik Windows 7 installeren?
- Heeft hij een capacitief touchscreen?
- Is het een goede aankoop voor 300 euro?

Alvast bedankt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Als je de eerste twee vragen niet eens zelf kan beantwoorden, dan zou ik het sowieso al niet erop wagen.

Het klinkt verder als een netbook, zonder toetsenbord en met aanraakgevoelig scherm. Zal waarschijnlijk niet eens in de buurt komen van een echte tablet.

The devil is in the details.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Is dat niet toevallig deze? Ashens heeft hem wel grondig aan de tand gevoeld als het om dezelfde gaat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:16:
Als je de eerste twee vragen niet eens zelf kan beantwoorden, dan zou ik het sowieso al niet erop wagen.

Het klinkt verder als een netbook, zonder toetsenbord en met aanraakgevoelig scherm. Zal waarschijnlijk niet eens in de buurt komen van een echte tablet.
Heb je zelf dan al geïnformeerd of het wel een tablet is :S
Het is namelijk wel degelijk een tablet!

• Hahn
Touchdomex schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:19:
[video]

Is dat niet toevallig deze? Ashens heeft hem wel grondig aan de tand gevoeld als het om dezelfde gaat.
Nee, dat is de Wpad, rolfjansen heeft het over de Wepad. Wat deze is:

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:20:
[...]

Heb je zelf dan al geïnformeerd of het wel een tablet is :S
Het is namelijk wel degelijk een tablet!
:? Ik zeg toch ook niet dat het geen tablet is, ik zeg alleen dat ze een netbook omgevormd hebben tot tablet. Dus het zal waarschijnlijk voor geen reet werken.

[ Voor 80% gewijzigd door Hahn op 15-04-2011 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:19:
[video]

De tablet krijgt de naam Wepad of Wetab. Hij wordt gefabriceerd door Medion en hij is gemaakt met hulp van Intel en Nokia. Hij lijkt er ook niet op. Er staat trouwens als je hem koopt standaard alleen Meego op geïnstalleerd! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:20:
[...]

Nee, dat is de Wpad, rolfjansen heeft het over de Wepad. Wat deze is:

[video]

[...]
:? Ik zeg toch ook niet dat het geen tablet is, ik zeg alleen dat ze een netbook omgevormd hebben tot tablet. Dus het zal waarschijnlijk voor geen reet werken.
Hoe weet je dat nou? Heb je hem al in je hand gehad of een Hands-On filmpje gezien? :)

• Hahn
Ik geef je notabene net een filmpje :/ En al die specificaties zijn precies wat er in netbooks zitten, tablets hebben dat soort specificaties nooit. Knock yourself out ermee, ik zou 'm never nooit willen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:22:
[...]

De tablet krijgt de naam Wepad of Wetab. Hij wordt gefabriceerd door Medion en hij is gemaakt met hulp van Intel en Nokia. Hij lijkt er ook niet op. Er staat trouwens als je hem koopt standaard alleen Meego op geïnstalleerd! :)
Heb je misschien een link of iets anders naar de Makro folder? Dat zoekt veel beter dan gissen naar wat er nu werkelijk mee kan...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

pricewatch: Neofonie WeTab 3G

Ik raad je aan eerst deze review eens te lezen. Hij is al wat oud maar denk dat alles nog wel van toepassing is. Voor 300 euro zou ik hem nog niet willen kopen om eerlijk te zijn. Simpelweg omdat ik geen zin heb om er dagen aan te knutselen voordat hij fatsoenlijk werkt.
Pagina: 1