Hallo!
ik vroeg me af of er hier iemand veel van Surround sets af weet en dergelijke. Ik zoek een surround set die op mijn ps3 kan met het liefst een receiver.
ik heb al verschillende keren op internet gezocht naar receivers en dergelijke..
Eerst begon ik bij de Logitech Z-5500 en heb ik nog verder gezocht en kwam ik er achter dat een receiver met speakers veel beter zou zijn. Ik had nog wat gevonden over de Onkyo HTX22HDX met de Onkyo SKS22X uitbreiding. Verder had ik ook nog wat gelezen over PCM codering van het geluid bij de ps3?? en dat dit bij bepaalde sets niet werkt..
Ik heb erg veel gegoogled en ben het helemaal beu.. veel dingen die ik gevonden heb zijn ook uit 2008 en ik heb het liefst een redelijk nieuwe goede set die op zijn minst 5 jaar mee gaat.
Het gaat om een Surround set met receiver en speakers.
Nodig:
-Rond de €450±
-5.1
-Diepe bas
-Een set waar bij je goed van films kan genieten (Dat je er echt in zit)
Optioneel:
-Iphone dock
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, alvast bedankt voor de tijd.
ik vroeg me af of er hier iemand veel van Surround sets af weet en dergelijke. Ik zoek een surround set die op mijn ps3 kan met het liefst een receiver.
ik heb al verschillende keren op internet gezocht naar receivers en dergelijke..
Eerst begon ik bij de Logitech Z-5500 en heb ik nog verder gezocht en kwam ik er achter dat een receiver met speakers veel beter zou zijn. Ik had nog wat gevonden over de Onkyo HTX22HDX met de Onkyo SKS22X uitbreiding. Verder had ik ook nog wat gelezen over PCM codering van het geluid bij de ps3?? en dat dit bij bepaalde sets niet werkt..
Het gaat om een Surround set met receiver en speakers.
Nodig:
-Rond de €450±
-5.1
-Diepe bas
-Een set waar bij je goed van films kan genieten (Dat je er echt in zit)
Optioneel:
-Iphone dock
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, alvast bedankt voor de tijd.