[Live Messenger] Bestanden naar chat slepen werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 12:30
Ik weet helaas niet meer sinds wanneer.. maar ik weet wel dat ik het erg irritant vind dat ik geen bestanden meer met contactpersonen kan delen.

Slepen naar een chat of rechtstreeks naar een contactpersoon in de contactpersonen lijst werkt niet meer.

Enkel het versturen via "Actions" -> "Send a Single file" werkt nog.

Wie weer hier een oplossing voor, zodat ik wel weer kan slepen?

Versie: Windows Live Messenger 2009 (Build 14.0.8117.416) en Messenger Plus! 5.01.0.706

Wat mij wel opvalt is dat als ik Messenger start ik een security warning krijg (ook irritant!):
"Do you want to allow the following program to make changes to this computer?"

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Om te beginnen gebruik je een oude versie van WLM. Daarnaast, wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Messenger Plus! al eens verwijdert? Misschien upgraden naar de meest recente versie van WLM en Messenger Plus!?

Lees ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.Het is namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.