Beste medetweakers,
Ik zit met een probleem bij het automatisch opstarten van SABnzbd op het moment dat mijn server uitgaat (of andere manieren). Ik heb zelf een Synology USB station 2 waarbij ik op mijn aangesloten usb-stick extra root-geheugen d.m.v. een symlink heb gekoppeld. Nu heb ik alles geïnstalleerd inclusief SABnzbd, echter kan ik alleen door middel van de volgende code SABnzbd opstarten:
/opt/bin/python2.5 /opt/share/SABnzbd/SABnzbd.py -f /root/.sabnzbd/sabnzbd.ini -s 0.0.0.0:9200 -d
Elke keer als mijn server crashed / opnieuw opstart moet ik dit commando uitvoeren.
Ik heb de instructies precies uitgevoerd zoals op de volgende site is uitgelegd:
http://kevin.vanzonneveld...sabnzbd_on_your_synology/
Door volgend script aan te maken en te linken:
cat << EOT > /usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh
#!/bin/sh
if [ "start" = "$1" ]; then
/opt/bin/python2.5 /opt/share/SABnzbd/SABnzbd.py -f /root/.sabnzbd/sabnzbd.ini -s 0.0.0.0:9200 -d
elif [ "stop" = "$1" ]; then
/usr/bin/killall -9 python2.5
elif [ "restart" = "$1" ]; then
$0 stop
$0 start
elif [ "" = "$1" ]; then
echo "Start, stop or restart service? Use a parameter..."
fi
EOT
Vervolgens bovenstaande executable maken:
chmod +x /usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh
En starten:
/usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh start
Maar als ik probeer te starten gebeurd er niets...
Heb al vele websites afgestruind op zoek naar een autostart script, maar nergens de boel aan de praat gekregen. Is er iemand die mij kan helpen?
Ik zit met een probleem bij het automatisch opstarten van SABnzbd op het moment dat mijn server uitgaat (of andere manieren). Ik heb zelf een Synology USB station 2 waarbij ik op mijn aangesloten usb-stick extra root-geheugen d.m.v. een symlink heb gekoppeld. Nu heb ik alles geïnstalleerd inclusief SABnzbd, echter kan ik alleen door middel van de volgende code SABnzbd opstarten:
Elke keer als mijn server crashed / opnieuw opstart moet ik dit commando uitvoeren.
Ik heb de instructies precies uitgevoerd zoals op de volgende site is uitgelegd:
http://kevin.vanzonneveld...sabnzbd_on_your_synology/
Door volgend script aan te maken en te linken:
cat << EOT > /usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh
#!/bin/sh
if [ "start" = "$1" ]; then
elif [ "stop" = "$1" ]; then
/usr/bin/killall -9 python2.5
elif [ "restart" = "$1" ]; then
$0 stop
$0 start
elif [ "" = "$1" ]; then
echo "Start, stop or restart service? Use a parameter..."
fi
EOT
Vervolgens bovenstaande executable maken:
chmod +x /usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh
En starten:
/usr/syno/etc/rc.d/S99SABnzbd.sh start
Maar als ik probeer te starten gebeurd er niets...
Heb al vele websites afgestruind op zoek naar een autostart script, maar nergens de boel aan de praat gekregen. Is er iemand die mij kan helpen?
[ Voor 7% gewijzigd door jacob.korf op 15-04-2011 13:27 ]