Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mediaplayer vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag over de mediaplayer van windows. Ik zoek een functie die er vast wel in zal zitten, maar ik niet kan vinden :-(

Ik heb een playlist gemaakt, maar wil dat een filmpje na, bijvoorbeeld, 30 seconden of een minuut automatisch doorgaat naar het volgende filmpje. Is dit mogelijk?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:03
een soort introplayer dus? Dat elk filmpje maar een klein stukje speelt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dit per bestand kunnen aangeven. Dus als een filmpje te lang is, dat ik het iets kan inkorten. Of bijvoorbeeld de tijdsduur dat een foto wordt getoond zelf kunnen instellen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan kan je het al per definitie niet automatisch meer doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:56:
Ik wil dit per bestand kunnen aangeven. Dus als een filmpje te lang is, dat ik het iets kan inkorten. Of bijvoorbeeld de tijdsduur dat een foto wordt getoond zelf kunnen instellen.
Lijkt erop dat je een soort diavoorstelling wil maken. Dat kan geloof ik in geen van de versies van Media Player, dan zou je een programma als Movie Maker moeten gebruiken, geloof ik.