Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Ik heb een applicatie gemaakt voor op het web in actionscrip 3 voor flash, alleen nu begint hij opeens zomaar te loopen, dus hij voert de actionscript continue uit in een loop. Nu kan ik stop bovenaan de code zetten, maar eerst was dit niet nodig, dus ik wil weten hoe dat kan komen. Ik kom er zelf niet uit en ik kan ook niet traceren of ik iets verkeerds heb ingevoerd of per ongeluk heb aangeklikt. Bestaan er instellingen die dit regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Ah opeens zie ik het, ik had per ongeluk een extra frame toegevoegd aan de timeline en dit veroorzaakt het loopen.

Is het zo dat als je één frame hebt dat hij dna niet loopt en als je twee frames hebt dat hij dan wel loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
anders op het laatste frame 'stop();' toevoegen? Dan heb je er sowieso geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

RSD schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:06:
Is het zo dat als je één frame hebt dat hij dna niet loopt en als je twee frames hebt dat hij dan wel loopt?
Ja, het is immers gewoon een timeline. Dus een extra frame zal er voor zorgen dat hij deze inderdaad continu zal afspelen mits je geen stop toevoegt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn