LG LW650S: de eerste passieve 3d-tv

Pagina: 1
Acties:

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 19:37
Het hoofdstuk "Prijzen en specificaties" bevat geen Prijzen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die worden automatisch toegevoegd zodra de tv in de Pricewatch staat. In feite staan alle ons bekende prijzen er dus in ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

De laatste pagina waar de "scorekaart" staat bevat geen plus- en minpunten in de tabel
De rechter kolom zal wel minpunten zijn, maar dan is het raar dat daar prijs staat terwijl er officieel nog geen prijs bekend is?

Edit:
Nu snap ik die kaart, er staan geen sterren op de scorekaart :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 10:22 ]

• BlackSmoke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-12-2025
In het stukje over beeldeigenschappen staat
Aangezien de LW650S een 100Hz-paneel heeft - en geen 200Hz-paneel, zoals veel tv's met actieve 3d-technologie ...
Maar bij de specificaties staat 200Hz...

Ik ga gauw weer verder lezen :)

Verwijderd

In de specificaties staat dat dit scherm een ldc paneel bevat, ik neem aan dat daarmee LCD word bedoeld ;)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:47

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik mis de maximale helderheid en het blacklevel (waaruit je weer de echte contrastomvang kunt berekenen). Terwijl die bij de vorige reviews (klik) er eindelijk weer bij stonden, nadat jullie ze een tijdje niet meer vermeldde bij reviews.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

De fabrikanten geven bijna nooit dergelijke specs op, alleen het onrealistische dynamisch contrast.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Klopt, daarom is het dus handig dat T.net die waarden meet en dat op de site zet ;)
Zoals wel gebeurd in de review waarnaar ik linkte:
Het zwart daarentegen is op één uitschieter na redelijk uniform. Desondanks is de zwartweergave niet echt indrukwekkend, maar van een ips-paneel hadden we dat ook niet verwacht.

De gemiddelde waarde voor wit bedraagt 126,7cd/m² en voor zwart is dit 0,16cd/m². Deze waarden leveren een contrastratio op van ongeveer 792:1.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Een meting is geen specificatie.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Gizz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:14:
Klopt, daarom is het dus handig dat T.net die waarden meet en dat op de site zet ;)
In deze review staat het ook hoor.
Voor het hele scherm kwamen we tot een gemiddelde helderheid van 112,5cd/m2.

(plaatje)

Het zwart is bij deze tv redelijk uniform te noemen, al laat het scherm bij de onderste zwarte vlakjes wat meer licht door dan aan de bovenkant. Gemiddeld scoort zwart 0,09cd/m2 bij dit scherm en dat is voor een ips-scherm best goed te noemen. De contrastverhouding komt hiermee uit op ongeveer 1250:1.
Happy? ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:31:
Een meting is geen specificatie.
Koffie? :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Rataplan schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:28:
[...]
In deze review staat het ook hoor.
[...]

Happy? ;)
Zeker! Bij eerdere reviews stond het altijd op de pagina met kalibratieresultaten. Dat het nu één pagina verder staat was me nog niet opgevallen. Mea culpa :)
Koffie? :+
Uhuh, volgens mij gaat er iets mis in de communicatie hier :P

Verwijderd

Ik mis ook informatie over supported Media files..

Worden de volgende bestanden vanuit externe schijf of netwerkt ondersteunt:
MKV, ISO, AVI, MPG, WMV, AVCHD, VOB
Pagina: 1