Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:51
Hoi,

Ik had graag een sandbox gemaakt met de windows xp mode. Ook al draait windows xp virtueel zijn er blijkbaar enkele functies die met mijn host systeem (win7) worden gedeeld.

De eerste is simpel, de automatische mounted drives van mijn win7 systeem unmounten...
maar voor de rest enig idee? of een duwtje in de juiste richting?

Tnx.

PS. Ik heb gisteren het systeem volledig ge-update en ms security essentials geïnstalleerd. Ik heb ook ervoor gezorgd dat de internet explorer als xp mode application in mijn win7 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 10:01

X-DJiNn

Knooier !

Misschien kun je eens kijken naar Oracle VM ?

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik gebruik geen XP Mode, maar welke functies worden dan met het host systeem gedeeld?

Waarom per sé met de Windows XP Mode? Andere VM oplossingen zijn misschien beter om een volledig gescheiden sandbox te maken. (VMware Player bijvoorbeeld?)

Het voordeel is wel met XP Mode dat de licentie van je Windows 7 ook geldt voor XP Mode. Officieel heb je voor andere VM oplossingen een licentie nodig voor je guest.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:38:
Ik gebruik geen XP Mode, maar welke functies worden dan met het host systeem gedeeld?

Waarom per sé met de Windows XP Mode? Andere VM oplossingen zijn misschien beter om een volledig gescheiden sandbox te maken. (VMware Player bijvoorbeeld?)

Het voordeel is wel met XP Mode dat de licentie van je Windows 7 ook geldt voor XP Mode. Officieel heb je voor andere VM oplossingen een licentie nodig voor je guest.
Je hebt gelijk ivm die windows licentie, nu kan ik altijd wel een linux draaien in VM, maar ik dacht ik gebruik al wat voorhanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
X-DJiNn schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:26:
Misschien kun je eens kijken naar Oracle VM ?
Ik gebruik idd al VirtualBox, maar ik vindt de mogelijkheid om enkel een applicatie-window op te roepen vele leuker, dan dat je met virtualbox nog eens een extra startbalk hebt etc. Of is dit in de laatste versies soms veranderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ZodiacQ schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:42:
Hoi,

Ik had graag een sandbox gemaakt met de windows xp mode.
Alle integration opties als Shared folders en drag & drop uitzetten. Klaar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1