HD 5850 met twee schermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 19:19
Ik heb van de week een nieuwe gpu kaart gekocht, nl. een Sapphire 5850 Xtreme.
Hiervoor had ik een Asus GTX 460 768.

Probleem is: ik heb hier een Samsung SyncMaster T240, met een resolutie van 1920x1200.
Mijn de huidige kaart kan ie alleen naar 1920x1080.

Ik heb niet zoveel ervaringen met ATI kaarten, maar volgens mij heb ik alles geprobeerd.

Dus graag hulp hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
drivers op de juiste manier verwijderd en de nieuwe ati drivers erop gezet? Anders een keer windows opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 11:24
Inderdaad, als je overstapt van nVidia naar AMD dan is het een goed idee om Windows opnieuw te installeren, omdat je de oude drivers nooit helemaal verwijderd krijgt.

Verder kan het misschien helpen als je de drivers voor je monitor installeert.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 19:19
Depep schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:47:
Inderdaad, als je overstapt van nVidia naar AMD dan is het een goed idee om Windows opnieuw te installeren, omdat je de oude drivers nooit helemaal verwijderd krijgt.

Verder kan het misschien helpen als je de drivers voor je monitor installeert.
sorry tweakers, iets heel stoms gedaan. Ik heb de nieuwe videokaart geïnstalleerd zonder de drivers van de Nvidia weg te halen. Daarna wel de drivers met Drivers Sweep weggehaald. Meteen de nieuwe driver geïnstalleerd van Ati, maar toen zaten twee schermen voorbonden op de videokaart, een lcd desktop scherm van Samsung (1920 - 1200) en een lcd televisie van Samsung via HDMI (1080p). Daarnet de driver van Ati weggehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder de HDTV aangesloten.

Toen werkte alles prima.

Ik had meer geduld moeten opbrengen met het oplossen van de problemen.