Toon posts:

wat een onzin, ik wil een laptop kopen sluit men het topic..

Pagina: 1
Acties:
  • 806 views

Verwijderd

Topicstarter
Dit was mijn geplaatste topic....
=========================
Ik wil een laptop kopen voor mijn vader aanschaffen maar na marktplaats bezocht te hebben was het het bekende door de bomen het bos niet meer zien verhaal.
Mijn kennis op dat gebied is niet zo hoog en vroeg mij af of iemand van de forum bezoekers mij erbij kon helpen.
Het maakt niet uit wat voor eentje het is als het maar de best buy for the bucks zijn . Hooguit gaat de meeste energie naar het kijken van films voor hem dan.
Dus als iemand kan zeggen, ja die moet je hebben hoor ik dat graag.

Bij Voorbaat Dank

Renco
=======================

wat is daar mis mee???

is het dat ik hem in 2 verschillende topics plaatste en dus mijn vraagstelling verbreede of wat....

ik snap nie

mocht iemand nog suggesties hebben btw.....

Verwijderd

Allereerst: heb je de *LET OP* - Wat moet ik kopen wel globaal doorgelezen?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02 00:15
Wat er mist aan je topic is dat je:

1) totaal geen moeite gedaan lijkt te hebben aangezien je niet vermeldt wat je hebt gezocht/gevonden en wat daar mis mee was.
2) compleet niets vermeldt qua eisen (budget, grootte beeldscherm, type beeldscherm, snelheid processor, wel/niet snelle videokaart, wel/niet SSD, etc.)

Verwijderd

Topicstarter
oke , nee niet echt of nee niet helemaal, nee helemaal niet,

ik denk post een vraag tussen mensen met kennis van zaken niet wetende dat er restricties aan verbonden waren
sorry
sorry
sorry

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dat is dus net het punt, je doet niet eens moeite te kijken hoe het hier gaat, doet niet eens moeite je vraag uitgebreid te stellen en verwacht dat iedereen je zomaar helpt. Daar zijn computerwinkels voor uitgevonden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
nee en jawel
300 euro en hij wil films kijken no specs whatsoever verder vandaar mijn niet wetendheid aangezien er zoveel variabelen zijn en ik dus hier aan dit forum dacht

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
reviews: Notebook Best Buy Guide: april 2011

Dit is alvast een goed begin. :)

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:08
Over het algemeen zijn hier genoeg mensen met kennis van zaken, maar die gaan niet voor jou marktplaats//V&A//Koopjes whatever afstruinen om voor jou een laptop te vinden die 'Het meeste bang voor Buck geeft'.

Bovendien is Bang for Buck een vage term, aangezien een laptop van 500 euro net zoveel bang for buck kan geven als een laptop van 2500 euro.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb niet gedacht of de moeite geomen om te kijken hoe het er hier aan toe gaat,
ik dacht een simpele vraag te stellen op een board dat in mijn geheugen "open" was enwacht de antwoorden of in dit geval gevolgen af, maar moet niet denken dat ik als een slappe doekniks zelf doe ik heb wel degelijk gezocht naar een goede 2ehands laptop maar door de hoeveelheid van aanbod richte ik mij tot hier, vandaar

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet dat iemand iets afzoekt maar geregeld kijken mensen voor fun die sites een soort van window shopping nu was ik mijn naiviteit zover om te denken dat dit een makkelijke oplossing was maar het vergt nu wel erg veel typewerk

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb wat leads, bedankt hiervoor,

(was het typewerk toch nog waard)

Verwijderd

300 euro voor een laptop? Dan zoek je zeker geen nieuwe, maar een 2e hands en daar hebben we V&A voor. Wil je wel een nieuwe, dan hebben we daar de PriceWatch voor, in beide gevallen zou je dus kunnen zoeken.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59
Voordat dit topic op slot gaat:
Met je budget tot €300 kom je voornamelijk in de netbook categorie terecht. Dit betekend een 9-11 inch scherm met Intel Atom processor. Zo'n scherm is natuurlijk totaal niet geschikt om films te kijken. De Atom processors zijn tot 720p bestanden wel ok maar als je van plan bent om 1080p af te spelen dan moet je even goed onderzoeken of de processor het trekt. Bij Atom is dat nl. helaas geen vanzelfsprekendheid.

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Zal ik hem inkoppen?

Als je meerdere reacties plaatst zonder andere reacties ertussen hebben ze hier liever dat je je eerdere post wijzigt met het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knopje... :)
Al doende leert men zullen we maar zeggen :)

Jep... gedaan...

[ Voor 16% gewijzigd door Wokkels op 15-04-2011 00:27 ]

Permanent wintericon!

Verwijderd

Topicstarter
ok ;)

maar bedankt het is een ietwat eyeopener

• Polster
Even een random suggestie van Marktplaats:
http://computer-software....02g%3D%3D&fta_ind=16&fs=1

Intel Core 2 Duo P8400 = Meer dan OK voor films
2 GB werkgeheugen = Matig maar voldoende
Resolutie 1680 x1050 = Geen Full HD maar voor het budget goed.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Plaats je topic beter hier:

http://forum.fok.nl/forum/16

Veel vrienderlijker forum voor newbies

Verwijderd

Topicstarter
Polster schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:33:
Even een random suggestie van Marktplaats:
http://computer-software....02g%3D%3D&fta_ind=16&fs=1

Intel Core 2 Duo P8400 = Meer dan OK voor films
2 GB werkgeheugen = Matig maar voldoende
Resolutie 1680 x1050 = Geen Full HD maar voor het budget goed.
kijk bedankt die koop ik

• Polster
Hohoho dit is echt een random selectie met filter tot €300. Hoewel het er goed uit ziet zou ik zelf nog even wat rondkijken en onderzoeken.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Verwijderd

Dat is dus niet de bedoeling :N
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.