Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 Horizontale navigatie-menu's in een .png-afbeelding

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor het eerst begonnen aan het maken van een website. En ik loop tegen een probleem op.
Ik heb een png-bestand met afmeting 940x290, deze wil ik centreren op de pagina-bovenkant, en dan wil ik in dat plaatje aan de linker- en rechter-onderkant een navigatie menu plaatsen.
En eventueel de naam van de website links in het midden van het plaatje, maar dat weet ik niet zeker, of dat er wel mooi uitzal zien.
Het enige wat me nu lukt, is zoals het te zien op mijn testplekje: www.testplekje.nl
Dus een navigatie menu boven het plaatje, en een navigatie menu onder het plaatje. Ik heb van alles geprobeerd, maar wat ik ook heb geprobeerd met CSS, ik krijg het niet voor elkaar om het taal-nav-menu rechts onder IN het plaatje te krijgen, en het andere menu links onder IN het plaatje. Heb al op Google gezocht, in forums voor CSS, etc. etc., maar het lukt me niet.

Wie oh wie kan me een duwtje in de goede richting geven

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar zo werken we hier niet. We zien graag relevante code en bijv. dingen die je hebt geprobeerd (en niet alleen wat je nu dus hebt). "Ik heb van alles geprobeerd" zegt natuurlijk helemaal niets; we zien graag wat je dan geprobeerd hebt. Ik lees nu eigenlijk niet veel meer dan "dit-en-dit wil ik, maar 't lukt me niet, help!" en dat is niet veel meer dan een Kan iemand even...?-topic ;)

Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan onze Quickstart a.u.b.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 14-04-2011 23:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.