Alleen nederlandse sites werken.

Pagina: 1
Acties:

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Sorry als dit de verkeerde plek is maar ik ben op het moment radeloos.
Sinds vanmorgen al kamp ik met problemen dat een hele hoop websites niet werken, er was een storing aan de gang dus nam aan dat het daar mee te maken had, dus niet.
Nu ben ik er achter gekomen dat alleen nederlandse pagina's laden, maar geen enkele andere.
Heeft iemand dit meegemaakt voorheen of iemand een oplossing?
Abonnement loopt via KPN Zakelijk adsl.
Heb mijn router er al tussenuit gehaald uiteraard.

Verwijderd

Probeer te internetten via een telefoon of laptop/andere PC. Als deze ook niet werken dan kun je KPN bellen en anders het probleem zoeken op je PC.

• Bron
Het is mijn netwerk en niet alleen mijn pc, had ze al eerder gebeld en er werd gezegd dat de verbinding prima werkte.
Nog meer eens bellen dan misschien meer succes.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-02 11:10
Heb je je modem/router ook al eens gereset? Lukt het wel om een buitenlandse site te pingen bijvoorbeeld?

Desktop | Server | Laptop

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier al gechecked
http://www.kpn.com/zakeli...gen/actuele-storingen.htm

zolang er een storing in jou gebied staat is het het beste om even te wachten ook al werken alleen nederlandse sites

anders, kijk even of de dns wel resolved, en of je bijv de site wel op ip kan bereiken ofzo

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 14-04-2011 19:42 ]

Iperf

• Bron
Rupie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:39:
Heb je je modem/router ook al eens gereset? Lukt het wel om een buitenlandse site te pingen bijvoorbeeld?
Beide al gereset helaas geen effect.
Pingen naar buitenlandse sites werkt ook niet, komt terug als timed out.
hier al gechecked

zolang er een storing in jou gebied staat is het het beste om even te wachten ook al werken alleen nederlandse sites

anders, kijk even of de dns wel resolved, en of je bijv de site wel op ip kan bereiken ofzo
De site laad wel voor me maar het laat mij niets zien waar storingen zijn, blijft eindeloos laden.
Ik zal het even via ip gaan opzoeken kijken of dat verschil gaat maken.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Bron schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:44:
[...]

[...]

De site laad wel voor me maar het laat mij niets zien waar storingen zijn, blijft eindeloos laden.
Bron schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:44:
[...]

[...]

quote: deventer
Begintijd: 13-04-2011 12:00Eindtijd: undefinedStoring
U kunt mogelijk niet bellen, internetten of pinnen door een storing in de infrastructuur.

Oorzaak
Kabelschade.

Locatie(s)
Deventer.

Verwacht eindtijdstip
14 april 18:00 uur

Tip
- Wilt u telefonisch bereikbaar blijven. U kunt gratis bij KPN een verwijsbandje aanvragen. Mensen die uw nummer bellen worden attent gemaakt op de storing bij u en doorverwezen naar een door u zelf te bepalen alternatief (mobiel)nummer. Dit bandje kunt u na oplossen van de storing zelf uitschakelen door #21# bij een analoge aansluiting (PSTN) of #210# bij een ISDN aansluiting op uw toestel in te toetsen. Voor meer informatie klik op de link tips bij storingen op deze pagina.

Onze excuses voor het ongemak. U wordt via deze pagina op de hoogte gehouden van de voortgang van het verhelpen van de storing.

Starttijd: 2011-04-13 12:00 Eindtijd: onbekend
Storing
U kunt mogelijk niet bellen, internetten of pinnen door een storing in de infrastructuur.

Oorzaak
Kabelschade.

Locatie(s)
Deventer.

Verwacht eindtijdstip
14 april 18:00 uur

Tip
- Wilt u telefonisch bereikbaar blijven. U kunt gratis bij KPN een verwijsbandje aanvragen. Mensen die uw nummer bellen worden attent gemaakt op de storing bij u en doorverwezen naar een door u zelf te bepalen alternatief (mobiel)nummer. Dit bandje kunt u na oplossen van de storing zelf uitschakelen door #21# bij een analoge aansluiting (PSTN) of #210# bij een ISDN aansluiting op uw toestel in te toetsen. Voor meer informatie klik op de link tips bij storingen op deze pagina.

Onze excuses voor het ongemak. U wordt via deze pagina op de hoogte gehouden van de voortgang van het verhelpen van de storing.

Starttijd: 2011-04-13 12:00 Eindtijd: onbekend
quote: maarn

Oorzaak
Kabelschade.

Locatie(s)
regio Maarn.

Verwacht eindtijdstip 14 april 23.59 uur

Tip

Starttijd: 2011-04-13 15:18 Eindtijd: onbekend

Iperf

• Bron
Zojuist de hulpdiensten aan de telefoon gehad en ze waren even radeloos als mij.
Verschillende manieren bekeken om het proberen op te lossen maar zonder succes, ook een dns zelf instellen had geen effect.
Hoewel ik via ping wel response van de ip van hotmail kan krijgen (65.55.72.169) geeft hij meteen HTTP 400 Bad request error.
Het probleem is doorgezet naar de "hogere" hulp en die zullen mij terugbellen binnen 8 kantooruren, of terwijl: Morgen.
Ben toch bang dat zelfs dan het niet opgelost zal worden en ik een tijd zonder internet blijf zitten, toch maar monopoly uit de kast gaan halen!

Bedankt voor de quotes Fish, helaas niet in mijn regio (Barendrecht).

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Andere browser ?

Iperf

• Bron
Zelfde effect, ook net een laptop aangesloten op het modem direct en ook geen verandering.
Ben bang dat het probleem buiten mijn bereik ligt.
In ieder geval bedankt voor de hulp!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja dan kun je idd de pc wel uitsluiten

Iperf

• Bron
Het probleem was het modem, hij is vanmiddag vervangen door een nieuwe en werkt nu zonder problemen.
Nog steeds blijft het een eigenaardig probleem.
Ach ik ben er nu tenminste vanaf!
Pagina: 1