Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eenvoudige webshop met iDeal ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• MastersInstinct
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 20:43
Beste medetweakers. Na lang zoeken kom ik er maar niet uit..

Aan een bestaande website wil ik graag een kleine webshop toevoegen. Al eerder gewerkt met Magento , OsCommerce maar deze pakketen zijn te groot voor dit doel. Ook heb ik PrestaShop, PinnacleChart en FoxyChart bekeken, maar een iDeal plugin (ING) is hier niet voor welke het enige betaalmiddel zal zijn.

Er zullen ongeveer 20 producten in de webwinkel komen, met één foto en een stukje tekst. Ik heb een mooie en lichte java shop gevonden (NOP free shopping chart): http://www.nopdesign.com/freecart/ Maar ook hier helaas geen (standaard) iDeal plugin.

Natuurlijk tweakers fora afgezocht, maar kon geen bruikbare oplossing vinden. Iemand tips?

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Waarom niet Joomla? Daar zijn ook genoeg 'webshop-achtige' dingen voor te vinden. Kijk anders even op Google: klik.

[ Voor 47% gewijzigd door Zinu op 14-04-2011 18:53 ]

• MastersInstinct
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 20:43
Het is een bestaande website, die niet in joombla. Ik ken de oplossing waar je op doelt, maar die is dus niet zo handig. Uiteraard ook Google meerdere malen geprobeerd.

Toch bedankt!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zelf programmeren is je enige optie indien standaard pakketten niet aan de wensen voldoen. Waar vind ik ... ? topics willen we in de Devschuur niet, je kan prima door de talloze vergelijkingen en feature lists lezen of iets wel of niet voldoet. Ik ga dit topic dan ook sluiten. Lees onze quickstart nog eens door.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.