Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Ja, als je tetheren doet via een iPhone.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Wat een onzin. Alsof je dan ineens wel GPS bereik hebt...Coach4All schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:22:
Ja, als je tetheren doet via een iPhone.
Maar hoe kan de iPad dan zijn lokatie bepalen? Er zit geen GPS in, alleen een kompas.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Kan niet. Coach4All snapt er blijkbaar geen re*t vanAtlas schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:26:
Maar hoe kan de iPad dan zijn lokatie bepalen? Er zit geen GPS in, alleen een kompas.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Volgensmij heeft Coach4All gewoon gelijk
.
Met de Personal Hotspot functie stuurt hij ook GPS door naar de iPad, wat iets trager gaat maar wel werkt. Kijk maar in dit artikel van iPadplanet: http://www.ipadclub.nl/17...rbonden-iphone-gebruiken/
Of dit ook werkt met MyWi, op een jailbreaked iPhone weet ik niet. Maar volgens een aantal reacties op iPadplanet zou dat ook gewoon moeten werken!
Met de Personal Hotspot functie stuurt hij ook GPS door naar de iPad, wat iets trager gaat maar wel werkt. Kijk maar in dit artikel van iPadplanet: http://www.ipadclub.nl/17...rbonden-iphone-gebruiken/
Of dit ook werkt met MyWi, op een jailbreaked iPhone weet ik niet. Maar volgens een aantal reacties op iPadplanet zou dat ook gewoon moeten werken!
Kan toch wel, blijkbaar snap jij er geen re*t van.. Lees mijn reactie + bron maar goed door.DennusB schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:28:
[...]
Kan niet. Coach4All snapt er blijkbaar geen re*t van
[ Voor 43% gewijzigd door iMick op 14-04-2011 16:30 ]
Met tetheren werkt niet voor navigatie, de telefoon geeft maar 1x/minuut de lokatie door.
Je kan wel een andere externe GPS ontvanger gebruiker zoals de TomTom carkit, de iGPS360, de Mio GPS module, enz..
Maar kostentechnisch was het handiger geweest als je een Wifi + 3G had besteld!
Je kan wel een andere externe GPS ontvanger gebruiker zoals de TomTom carkit, de iGPS360, de Mio GPS module, enz..
Maar kostentechnisch was het handiger geweest als je een Wifi + 3G had besteld!
Zelf heb ik dit ook eens getest met mijn HTC Hero (Android) en iPod touch G1.
Maar zoals hierboven word gezegt, het is om de minuut dat je iOS device de nieuwe lokatie pakt.
Je zou wel als er een iPad 2 jailbreak beschikbaar komt BT Stack GPS van Cydia kunnen downloaden,
Dit zijn BT GPS drivers.
Maar zoals hierboven word gezegt, het is om de minuut dat je iOS device de nieuwe lokatie pakt.
Je zou wel als er een iPad 2 jailbreak beschikbaar komt BT Stack GPS van Cydia kunnen downloaden,
Dit zijn BT GPS drivers.
Pagina: 1