Hoi,
Ik ben zoekende naar een Xperia Arc met nieuw 2-jarig abonnement en zo weinig mogelijk minuten. Nu heb ik de volgende vergelijking gedaan (op dit moment) tussen Vodafone, Hi en T-Mobile:

Ik zou dus gaan voor Hi 25, Vodafone BSW 200 of T-Mobile I-150.
Tussen Hi en Vodafone is niet zo moeilijk, dan kies ik Hi, maar T-Mobile is interessant omdat ze onbeperkt, snel internet hebben (is mij verteld) en de belminuten per seconde afrekenen (bovendien zijn het er toch voldoende). Anderzijds heb ik altijd gedacht dat het netwerk van T-Mobile nogal slecht is.
De telefoon is voor m'n 13-jarige broertje (ja
) die niet in de trein reist of veel in de auto, dus gaten in het netwerk zijn niet zo'n groot probleem. Hoe snel is het internet van zo'n i-abonnement, 7.2MBps? Wat zou jij doen, en waarom?
Ik ben zoekende naar een Xperia Arc met nieuw 2-jarig abonnement en zo weinig mogelijk minuten. Nu heb ik de volgende vergelijking gedaan (op dit moment) tussen Vodafone, Hi en T-Mobile:

Ik zou dus gaan voor Hi 25, Vodafone BSW 200 of T-Mobile I-150.
Tussen Hi en Vodafone is niet zo moeilijk, dan kies ik Hi, maar T-Mobile is interessant omdat ze onbeperkt, snel internet hebben (is mij verteld) en de belminuten per seconde afrekenen (bovendien zijn het er toch voldoende). Anderzijds heb ik altijd gedacht dat het netwerk van T-Mobile nogal slecht is.
De telefoon is voor m'n 13-jarige broertje (ja
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."