Toon posts:

[Apart beeldscherm] HP Pavilion P6715NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om deze pc te kopen om standaard games mee te spelen die niet 'te zwaar' zijn. (counter strike source)

http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid-computer/laptop-computer/computer/hp-pavilion-p6715nl-computer/C26_6F4_F43_737481/

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb al een beetje rondgekeken en bij dit blokje productinformatie staat scherm: LCD monitoren (apart aan te schaffen): HP x22LED 54,61 cm (21,5") diagonale WLE monitor, HP x23LED 58,42 cm (23") diagonale WLED monitor

misschien een beetje een domme vraag maar:
Moet ik dan persé een HP scherm kopen die speciaal voor deze PC is gemaakt of kan ik ook andere beeldschermen gebruiken?

Groeten,

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De aansluitingen van monitoren zijn al jaar en dag gestandaardiseerd, dus je kunt er precies de monitoren aanhangen die je zelf wilt. De tijd dat je nog met vage proprietary connectoren zat voor LCDmonitoren ligt gelukkig ver achter ons, als je systeem beschikt over VGA, DVI, HDMI of displayport en je monitor heeft dat ook, dan zal het gewoon prima met elkaar gaan werken, ongeacht het merk van de monitor of van je PC.