Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Code wordt omgezet in codetag (bug or stupid me?)

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
s/<\/a> – <a.*\">/ - /
wordt in codebox
code:
1
s/<\/a> &#8211; <a.*\">/ - /

en in cmdbox
s/<\/a> &#8211; <a.*\">/ - /

bug of mijn fout?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Het laat gewoon precies de code zien die jij gebruikt? Als je - wilt zien in plaats van &#8211; dan moet je - gebruiken ;)

The devil is in the details.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Dat streepje komt vanuit een html pagina. Ik verwacht van codeboxen dat alles wat ik erin gooi blijft zoals het is in het document waar ik het in heb staan.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Hahn schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:48:
Het laat gewoon precies de code zien die jij gebruikt? Als je - wilt zien in plaats van &#8211; dan moet je - gebruiken ;)
Knip en plak de regel eens zoals hij bovenin de TS staat en zet er code tags omheen. Hij maakt er vanzelf een html code van.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Dan verwacht je het verkeerde. Van een codebox mag je verwachten dat wat je qua codes erin gooit, ook als code wordt getoond.
Mar2zz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:49:
Dat streepje komt vanuit een html pagina. Ik verwacht van codeboxen dat alles wat ik erin gooi blijft zoals het is in het document waar ik het in heb staan.
Als je View Message gebruikt zie je dat in zijn post ook een code is gebruikt om dat streepje te krijgen :>

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem is dat de encodering van onze website nog steeds latin-9 is en – geen geldig karakter is in die karakterset. Je browser zet dat vervolgens om in een entiteit bij het plaatsen van je bericht. Zodoende kunnen wij serverside ook niet meer zien of het bedoelt was als het karakter of letterlijk als de string &#8211;.

Dit is dus een cantfix (totdat we eens overstappen op UTF-8).

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.