Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:55
Hallo, ik ervaar bij het spelen van bad company 2 dat mijn pc na 15 / 20 minuten opeens vast hangt en crasht. ( het beeld en geluid blijven hangen ) nu weet ik dit dat dit ligt aan de REALTEK onboard geluidskaart drivers. als je het onboard geluid uitzet. is er niks aan de hand. Nu lees ik dat veel andere mensen op internet dit probleem ook hebben. maar een oplossing heb ik nog niet gevonden. hebben meer mensen dit probleem? en hoe kan ik dit misschien oplossen?

Mobo : AS ROCK 890 FX Deluxe 4

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 14-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

De nieuwste drivers downloaden en installeren?

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 22:19
Misschien handig om te vermelden welke moederbord je gebruikt. Ik zelf gebruik ook de realtek drivers en ervaar geen enkel probleem. Dolby, Stereo, via HDMI via Digital out. Het werkt allemaal....

Gebruik zelf Gigabyte P55-UD2 onboard geluidschip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:54
Enige oplossing die ik heb kunnen vinden was een externe geluidskaart..
Nieuwe Realtek drivers hielpen niks, BC2 bleef hangen om de zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:19
Het probleem is inderdaad bekend, Realtek HD audio, Punkbuster en BC2. Dat is helaas niet op te lossen, ik heb het zelf ook en heb de moed maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02

ResuCigam

BOFH

Ik weet niet of de optie in het spel zit maar ik heb soortgelijke problemen in andere spellen kunnen verhelpen door de audio in het configuratiescherm (van het spel) van hardware naar software te zetten.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ondertussen heb ik de nieuwste drivers gedownload van de realtek website.
"Vista, Windows7 Driver (32/64bits) Driver only (Executable file)"
versie: R2.59
Update Time : 2011/4/8 (4 Dagen oud!)

en nu heb ik vanaf het aanmaken van dit topic tot nu gewoon kunnen spelen! met alle andere probeersels hield ik het max 15 minuten vol. maar nu moest ik zelf gewoon de game afsluiten! dus volgens mij hebben de nieuwste drivers mij geholpen.

@redblader: Probeer ook eens de nieuwste drivers die net een paar dagen uit zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:19
Weet je het zeker Dacuuu? Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik gewoon lang kan spelen. Het heeft namelijk met een conflict met Punkbuster te maken, wanneer die gaat scannen (of een andere bewerking doet) dan crasht de HDA driver.

Downloadlink: http://218.210.127.131/do...ownTypeID=3&GetDown=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ik heb de server filters niet aangepast in de game. ik had eerst dat ik ongeveer 1 tot 1.5 map kon spelen. nu heb ik vlot 2 mappen gespeeld..
Pagina: 1