Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pw/bug] Filteren in voorselectie 'Netbooks' geeft JS-error

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Als ik in de Pricewatch in de voorselectie 'Netbooks' verder wil filteren op bijvoorbeeld geheugen of opslagcapaciteit blijft het ajax-loading gifje zichtbaar en verdwijnt niet meer, ook geen update meer in de resultaten. De Developer Console van Chromium komt met de volgende error:

code:
1
2
3
4
Uncaught TypeError: Cannot read property 'hasAttribute' of undefined      general.js:11
    hasAttribute                                                          general.js:11
    getQueryString                                                        general.js:12
    Object.extend.ajaxify                                                 filterform.js:5

Browser: Chromium 10.0.648.204 (0) op Linux (Gentoo)

Ik kan dit steeds reproduceren met de volgende stappen:
  • Pricewatch -> Laptops
  • Kies voorselectie 'Netbooks'
  • Pas het filter aan, bijvoorbeeld geheugengrootte of opslagcapaciteit
Dit is in de 'grafische' filter, met 'klassiek' heb ik geen problemen, ook niet als ik direct filter in de categorie Laptops. In Firefox ook geen problemen. Refreshen, cache legen of browser opnieuw opstarten lost het probleem niet op. Is dit echt een bug of gaat er toch iets bij mij mis? :)

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:53
En ook ik kan het reproduceren. Het enigste wat die voorselectie 'Netbooks' doet, is selecteren op schermdiagonaal tussen 8" en 11.6". Als je dit zelf doet (dus niet op 'Netbooks' klikken) dan komt het probleem niet voor.

Edit:
Het gaat mis bij alle voorselecties. Heb het bij mobiele telefoons ook kunnen reproduceren..

[ Voor 18% gewijzigd door Capacitor op 14-04-2011 11:47 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Fixed; Chrome doet stom als je alle opties van een select expliciet op selected = false zet - de selectedIndex van het select-element wordt dan -1...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.