Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Probeer eens handmatig een nieuwe .pst aan te maken met een andere naam dan de huidig gebruikte en stel vervolgens onder "E-mailaccount" de locatie van de e-mailberichten in op dit nieuw aangemaakte bestand... Kijken of het daarna beter gaat..
Ik krijg geen foutmelding. Hij haalt gewoon de mail op. Althans, zo ziet het er naar uit.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:08:
Foutmelding?
Je klikt op verzenden en ontvangen en dan gebeurt er..............
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Ik blijf het probleem houden.BWBzz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:14:
Probeer eens handmatig een nieuwe .pst aan te maken met een andere naam dan de huidig gebruikte en stel vervolgens onder "E-mailaccount" de locatie van de e-mailberichten in op dit nieuw aangemaakte bestand... Kijken of het daarna beter gaat..
Komt er ook geen foutmelding bij de status/voortgang van verzenden/ontvangen te staan?
Nee, helaas niet.
Ik heb dit ook een keer gehad.Heb van alles geprobeert maar de enigste oplossing was heel outlook 2007 helemaal verwijderen en op nieuw instaleren.Daarna geen problemen meer gehad.
Het heeft bij mij geholpen.Het probleem weet ik nog niet ik weet wel dat ik een cleaner had die ook dingen weg haalde die belangrijk waren zelf me windows deed het niet meer zo als eerst (desktop maestro)nooit eerder problemen mee gehad alleen met windows 7.
Het heeft bij mij geholpen.Het probleem weet ik nog niet ik weet wel dat ik een cleaner had die ook dingen weg haalde die belangrijk waren zelf me windows deed het niet meer zo als eerst (desktop maestro)nooit eerder problemen mee gehad alleen met windows 7.
Dan gaan we dat maar doen. Hopelijk zit het niet in het (voor mij o-zo-belangrijke) pst bestand.
Pagina: 1