Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 haalt geen mail meer op.

Pagina: 1
Acties:

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:55
Dan maar een berichtje voor de geleerden, want google geeft mij geen oplossing, en ik kom er zelf niet meer uit.

Sinds gisteren haalt outlook 2007 (12.0.6555.5000) SP2 MSO (12.0.6554.5001) de mail niet meer op.
Als ik via webmail inlog bij ziggo, of bij de provider van mijn website, zie ik wel gewoon mail klaarstaan.
Met scanpst heb ik al geprobeerd om mijn outlook.pst bestand te repareren, maar zonder resultaat.
Ook heb ik gisteren alle accounts verwijderd, en opnieuw aangemaakt. Toen werkte het heel even, maar vandaag heb ik hetzelfde probleem. Als ik in windows 7 een nieuwe gebruiker aanmaak, en daar in outlook een account aanmaak, werkt alles naar behoren.

Wie weet waar ik het moet zoeken ? Alvast bedankt !

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Verwijderd

Foutmelding?

Je klikt op verzenden en ontvangen en dan gebeurt er..............

• BWBzz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 11:55
Probeer eens handmatig een nieuwe .pst aan te maken met een andere naam dan de huidig gebruikte en stel vervolgens onder "E-mailaccount" de locatie van de e-mailberichten in op dit nieuw aangemaakte bestand... Kijken of het daarna beter gaat..

• Lifestyle71
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:08:
Foutmelding?

Je klikt op verzenden en ontvangen en dan gebeurt er..............
Ik krijg geen foutmelding. Hij haalt gewoon de mail op. Althans, zo ziet het er naar uit.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

• Lifestyle71
BWBzz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:14:
Probeer eens handmatig een nieuwe .pst aan te maken met een andere naam dan de huidig gebruikte en stel vervolgens onder "E-mailaccount" de locatie van de e-mailberichten in op dit nieuw aangemaakte bestand... Kijken of het daarna beter gaat..
Ik blijf het probleem houden.

• BWBzz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 11:55
Komt er ook geen foutmelding bij de status/voortgang van verzenden/ontvangen te staan?

• Lifestyle71
Nee, helaas niet.

• p-schoemaker80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 18:44
Ik heb dit ook een keer gehad.Heb van alles geprobeert maar de enigste oplossing was heel outlook 2007 helemaal verwijderen en op nieuw instaleren.Daarna geen problemen meer gehad.

Het heeft bij mij geholpen.Het probleem weet ik nog niet ik weet wel dat ik een cleaner had die ook dingen weg haalde die belangrijk waren zelf me windows deed het niet meer zo als eerst (desktop maestro)nooit eerder problemen mee gehad alleen met windows 7.

• Lifestyle71
Dan gaan we dat maar doen. Hopelijk zit het niet in het (voor mij o-zo-belangrijke) pst bestand.

Pagina: 1