Numark Total Control

Pagina: 1
Acties:

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:08

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Goeden morgen,

Ik heb gister via marktplaats een Numark Total control weten te scoren, alleen heb ik 1 probleem, de PC herkent hem niet.

Zodra ik de USB kabel in de PC stop gaat hij 1 seconde branden, je zou dus zeggen dat hij niet defect of iets is.

Ik heb een Logitech webcam er op gehad maar zelfs na de verwjidering van de drivers (en een complete herinstallatie van m'n PC) doet hij het nog steeds niet.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb verschillende USB poorten geprobeerd evenals verschillende kabels.

Het enigste wat ik zou kunnen bedenken (Staat ook maar half in de handleiding van m'n mobo) is dat die USB poorten geen MIDI poorten zijn, dit lijkt mij echter heel ongewoon.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik gebruik een P5P32-E SLI van Asus met WIN 7 64 bit's OS....

Wat heb ik geprobeerd:
Verschillende USB poort
Verschillende USB kabels
Andere PC
Extra PCI kaart gekocht
Gegoogl'd (Een hele hoop :X )
M'n frustratie weg geschoten met een potje COD 4

Tnx!

[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 14-04-2011 09:39 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Schijnt vaker voor te komen. Zie http://www.numark.com/totalcontrol en dan de FAQ :)

Daar staat overigens letterlijk in (punt 4):
If a Logitech USB Camera is, or has been in use on the same computer, this driver will conflict with other plug and play USB Audio pr MIDI devices. Please contact our Technical Support department. We can help get you up and running!

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Und, probleem al opgelost? Zo ja, hoe? Altijd handig voor het nageslacht :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)