Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Het is tot nu toe al een hele zoektocht geweest, maar nog steeds zonder resultaat.
Wij moeten met regelmaat software restriction policies aanmaken. Hash-en path rules.

Ik wil dit automatiseren. Hoe maakt me niet uit, maar op dit moment is het (te veel) handwerk.

Weet iemand of en hoe dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Je geet wel aan dat het een flinke zoektocht is geweest, maar ik zie nergens wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search en waarom de gevonden opties niet zou werken.

Lees ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen. Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk... Je hebt wel gezocht zeg je, maar als je geen werkende oplossing kunt vinden horen wij wel graag wat je allemaal zelf geprobeerd hebt en waarom bepaalde oplossingen niet werken, het is ook zonde van de tijd als mensen met suggesties gaan komen die je zelf al lang geprobeerd hebt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.