Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 12:19
Beste

Op dit moment gebruiken wij Samsung N150s (die overigens nu ook te koop staan zie mijn ads indien iemand geinteresseerd) op mijn werk alleen willen wij over op tablets

Nu zie ik de bomen door het bos echt niet meer en heb ik advies nodig, op dit moment is de voorlopige keuze gevallen op de ipad1 16gb wifi+3g omdat die toch altijd in het circuit blijft ondanks EOL en indien je gaat uitbreiden je makkelijker weer van dezelfde soort kan opkopen.

Enkel wat mij niet zo bevalt aan de Apple besturingsysteem dat het zo ''gesloten'' is dus ben ik aan het kijken naar een eventueel android alternatief die ik ernaast kan neerleggen

Heb een aantal Must items waar de tablet aan moet voldoen en aantal wensen die een ''nice to have'' zijn maar niet perse moeten maar hoe meer je van die lijst @ de desbetreffende tablet kan vinden hoe beter :)

Must:
- 3g (data) simkaart van Vodafone moet ermee gebruikt kunnen worden (liefst geintegreerd)
- Vanaf 9,5 inch schermformaat
- Redelijk vlot zijn geen trage meuk
- Minimaal en dan ook echt minimaal 8 gb opslag geheugen

Nice to have / wensen:
- USB aansluiting
- SD/Micro SD kaart
- HDMI
- Nette batterij duur
- Mischien meer maar dan vul ik het nog aan

Het hoeft niet zo goedkoop mogelijke zooi te zijn ofzo maar liefst iets met een ''Bang for a buck'' verhouding

En verder heb ik aanvullende vragen:
- Hoe gaat android om met office? (Soort powerpoint presentaties geven) is dat mogelijk? of heeft android alternatieve office programma's ?
- Wat zijn de voordelen en nadelen van Android vs Apple en andersom (graag objectieve reacties)

Alvast bedankt
Nino

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-Office-applicaties kun je zelf opzoeken, danwel uitproberen. We verwachten daarbij meer eigen initiatief.
-Apple vs. Android is een puur persoonlijke keuze, en ook daarvan verwachten we dat je dat zelf kan bedenken.

We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel specifieke vragen. Het is niet de bedoeling dat je hier een lijstje met eisen neerplempt en het ons vervolgens uit laat zoeken. Je kan zelf prima op zoek gaan naar welke tablets er te krijgen zijn en welke aan je eisen voldoen. Ga vervolgens reviews lezen en kom tot je keuze. Als je er dan nog niet uitkomt kun je op GoT terecht, maar dan verwachten we wel dat je opsomt aan welke modellen je denkt, waarom je daar aan denkt, en welke specifieke vragen je nog hebt.

Dit topic voldoet dus niet aan Het algemeen beleid wat betreft eigen inzet, dus het gaat op slot.

Dit topic is gesloten.