HDMI (in & out) express card, verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ben enige tijd op zoek naar een express card voor mijn Fujitsu Laptop voor HDMI-in en een express card voor HDMI-out. Heeft iemand enig idee of deze überhaupt bestaan? Zoeken op nieuws, het forum en de pricewatch leverde niks op, of ik gebruik de verkeerde zoektermen. Iemand hier ervaring mee?

Mijn laptop heeft op dit moment geen HDMI-out, dus die wil ik graag verkrijgen doormiddel van express card.

HDMI-in heb ik nodig om te screen capturen van HDMI video beeld.

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of me in de juiste richting kan duwen. Bvd.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
HDMI-in ga je niet (of in ieder geval héél erg lastig) vinden vanwege de encryptie die hierop zit. HDMI out als alleen een ExpressCard wordt ook lastig. Ik denk dat je daarvoor meer succes hebt met een ExpressCard docking station. Ik weet dat iig Belkin zoiets had. Of deze nog steeds beschikbaar is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij ben je voor HDMI toch echt iets nodig dat als VGA kaart functioneerd, dit heeft dan ook weinig te doen met opslag media of bijbehorende controllers. Een kleine verhuizing lijkt mij op zijn plaats. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/