Geen Wifi, wel actieve draadloze adapter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Topicstarter
Hallo Alleen,

Onlangs heb ik een Fujitsu Siemens aan een klant verkocht, nu kreeg ik deze vanavond weer met de klacht dat ze geen internet meer hebben, Na één en ander geupdate te hebben kan ik inderdaad geen verbinding krijgen via draadloos, Het vreemde is dat de adapter gewoon aan is, (groen gekleurde balkjes en een rood kruisje ervoor) Weliswaar staat er 'niet verbonden'. Wanneer ik klik op verbinding maken zegt ie dat er geen verbindingen beschikbaar zijn, (in de buurt zijn er altijd wel 4/5 aan) en ik zit vlak naast mijn eigen,

Mijn eigen router werkt uiteraard wel en word door 5 computers gebruikt. Wanneer ik klik op problemen oplossen geeft ie aan dat ik de netwerk voorziening aan moet zetten voor draadloos netwerk verkeer. Gebruik de schakelaar aan de voor of achterkant van de laptop.

Nu denk ik zelf dat hier het probleem zit, wanneer ik de schakelaar omzet gebeurt er gewoon niet... zelfde geld voor Fn-F1....

Betreft een Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter

Verder win 7 en een intel celeron en onboard vga.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is de schakelaar niet gewoon defect?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Topicstarter
Dat is mijn vermoeden inderdaad, maar is die schakelaar niet software matig te bedienen door een proces of door prompt?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Ik heb meegemaakt dat de Atheros problemen gaf met een Thomson modem/router. Welke apparatuur gebruikt de klant nog meer?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:04
Bij Dell laptops is de schakelaar te beïnvloeden via de BIOS, misschien bij Fujitsu Siemens ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 13:19
Bij de fujitu siemens die ik heb staan (een oudje, amilo 1510 oid) bedient de knop een stukje software, die de hardware weer aanstuurt. Zonder die software kun je drukken wat je wilt, maar gaat het niet werken. Het lijkt een hardwareknop, maar is het niet. En voorzover ik heb gevonden, is die software (ik ben de naam even kwijt, maar zat in de drivers van Fujitsu) echt noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Topicstarter
@ Lier,

In combinatie met een linksys Wrt160 N

@ Mhoogendam,

Zal er is naar kijken

@ Poltergeist

Het is een moment schakelaar die weer terugvalt naar zijn begin positie, kan schuiven wat ik wel maar er gebeurt niets, zelfde geld voor Fn-F1

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Topicstarter
Ik heb inmiddels bovenstaande geprobeerd, evenals de meegeleverde software opnieuw geinstalleerd maar helaas :(

'Gewoon' Siemens bellen voor de 'pick up and return'?

Revive the guild!

Pagina: 1