Probleem key-code Black Ops

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een probleem waar ik jullie hulp bij nodig ben.

Ik heb Call of Duty: Black Ops overgekocht van iemand, inclusief zijn legale keycode.
Alleen (had ik al een beetje verwacht) werkt de key nu niet, waarschijnlijk omdat de key al ergens geregistreerd is geweest. Nu las ik ergens een keer dat je een key 10 keer over kan zetten o.i.d? Dat moet de vorige eigenaar dan doen denk ik, maar ik heb geen idee hoe, en de verkoper ook niet...
Weten jullie hier een oplossing voor?
Mijn dank is dan groot! :-)

Groetjes Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

De enige manier is dat hij zijn steam passwoord verandert en aan jou geeft.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:40

g0tanks

Moderator CSA
De key wordt gebonden aan een Steam account als deze wordt gebruikt. Aangezien de vorige eigenaar de code dus al heeft gebruikt, kan het spel alleen op zijn account worden gebruikt. Deze code kan je niet over zetten naar een andere account, dat heb je dan vast verkeerd gelezen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BO is gekoppeld aan je steam account. Je kan met de disc 10x installeren, maar je moet inloggen met het steam account waaraan de key is gekoppeld.

Enig wat mogelijk is, is dat hij zijn account aan jouw geeft, of je neemt je verlies, of je krijgt je geld terug en hij zijn DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de antwoorden, ik heb alleen nog een vraag, wanneer ik de keycode intyp krijg ik de melding al dat het een foutieve is, terwijl ik nog niet ben ingelogd met Steam?
Maar als ik dus zijn Steam account zou krijgen kan ik gewoon spelen?
Nogmaals bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Als de code reeds geregistreerd is bij Steam (op die ander z'n Steam account) zal hij idd melden dat de code foutief is.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:48:
Maar als ik dus zijn Steam account zou krijgen kan ik gewoon spelen?
Dan kan je BO spelen, maar ook alle andere spelen die hij onder dat account aangeschaft heeft. Dus oftewel de kans is imho vrij klein dat je die krijgt...

Ik zou bij de verkoper aangeven dat je geld terug wilt en ik zou in je achterhoofd houden dat je bij Steam wellicht aangifte kan doen van een oplichter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Elvis schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:16:
Als de code reeds geregistreerd is bij Steam (op die ander z'n Steam account) zal hij idd melden dat de code foutief is.
Dat klopt niet, als er een melding is dat de code foutief is dan is deze ook foutief, anders krijg je een melding dat de code al gebruikt is.

@Gomez12: 'Aangifte' doen bij Steam heeft geen nut, ze doen er niks mee en willen dat ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 15-04-2011 14:34 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Phyxion schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:33:
[...]
@Gomez12: 'Aangifte' doen bij Steam heeft geen nut, ze doen er niks mee en willen dat ook niet.
Maar dan kan je toch nergens terecht als je wel een box inclusief een key opgestuurd krijgt?

Als je de politie al geinteresseerd zou krijgen zouden die afhaken op het moment dat je gewoon gekregen hebt wat de koper in de winkel gekregen heeft.
Dan heb je dus een niet aan te pakken manier van oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gomez12 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:46:
[...]

Maar dan kan je toch nergens terecht als je wel een box inclusief een key opgestuurd krijgt?

Als je de politie al geinteresseerd zou krijgen zouden die afhaken op het moment dat je gewoon gekregen hebt wat de koper in de winkel gekregen heeft.
Dan heb je dus een niet aan te pakken manier van oplichting.
Jawel, terug naar de winkel. In jouw geval kan dit helaas niet ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Het is natuurlijk gewoon mogelijk dat ook de verkoper hier ook geen rekening mee gehouden heeft (het lijkt mij om een verkoop onder bekenden te gaan). Dus eerst contact met de verkoper opnemen, zou ik zeggen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Steam staat de handel van accounts / keys niet toe. Weinig aan te doen behalve de koop ongedaan maken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
HellPunk schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:53:
Het is natuurlijk gewoon mogelijk dat ook de verkoper hier ook geen rekening mee gehouden heeft (het lijkt mij om een verkoop onder bekenden te gaan). Dus eerst contact met de verkoper opnemen, zou ik zeggen.
Tja als hij in de TS al aangeeft dat hij al verwachtte dat de key niet zou werken, dan denk ik toch niet dat het om bekenden zou gaan...
Pagina: 1