• sjakkie1946
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb kort geleden op dit forum een vraag gesteld hoe lang een 9 cell zou moeten meegaan.
Bij mij moet hij opnieuw worden opgeladen na uiterlijk 3 uur. Moet volgens mij ten minste 6 uur zijn.
Desgevraagd deelde Dell mede dat 3 uur heel normaal was bij mijn configuratie.
XPS L502x : 2nd generation Intel Core i5-2520M processor 2.50 GHz with Turbo Boost 2.0
up to 3.20 GHz
FHD scherm
Graphics : 1GB NVIDIA GeForce GT 525M Graphics card
Keyboard : Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
Ik geloof dit niet.
Zeker als ik de recensie lees van PCMAG (http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2382400,00.asp)
Daar wordt gesproken over 6 uur.
Wie heeft ongeveer dezelfde configuratie? Wat zijn jouw ervaringen?

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Inderdaad ongeveer zes uur. Bij zware belasting (gaming) zakt dit tot een uurtje of twee.

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

Hoe 'zwaar' is jouw gebruik? En hoe fel heb je het scherm staan? Dat maakt natuurlijk behoorlijk verschil.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
Zelf heb ik 9-cel L501x, en die gaat met internetten via wifi, 20% brightness(is echt voldoende binnen) zo'n 4 uur mee. Misschien 5 uur met batterijmodus aan.

Gaming 2 uur inderdaad, film 3 uur. Zonder wifi, batterijmodus en lage brightness haalt hij toch wel 6+ uur

• sjakkie1946
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Ook als ik ik de laptop alleen aan heb staan, zonder daadwerkelijk gebruik zakt tijd al heel snel naar minder dan 2 uur. Gamen doe ik helemaal niet. Ik gebruik de laptop op de batterij uitsluitend voor het rondstruinen op internet, mailen en tekstverwerking.
Ik zal in ieder geval de helderheid van het beeldscherm wat lager zetten.
Wifi staat wel constant aan, ook als ik het niet gebruik.