Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-Tweakers,

Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar een nieuwe telefoon,
Maar ik kom er gewoon echt niet uit.
Het is zelfs zo erg dat ik de meeste smartphone namen al uit mijn hoofd weet.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:

Lijstje:
Budget ±250 (Simlockvrij of met een Abbo max 15 p/m)
Geen Symbian
Redelijke Camera
Niet alleen maar plastic
Evt. Volwaardig Qwerty toetsenbord
WiFi
Bluetooth
GPS

Ik hoop dat jullie iets weten ;)

Bedankt,
Tim

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11 09:08

Morenoo91

Flexible Mexican

Optimus? Wildfire?

Ik heb e.v.t nog een HTC Desire die ik voor weinig wegdoe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morenoo91 op 13-04-2011 19:25 ]

PSN: MGFlexican.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt een PM ;)

Vind het scherm van de Wildfire nogal klein en slecht van kwaliteit maarja.

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 19:37 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen verwachten we hier eigen inzet. In je topic start blijkt uit niets dat je zelf al iets hebt ondernomen om je probleem op te lossen. Kijk bijvoorbeeld eens in andere topics op dit forum rond, gebruik een goede zoekwebsite als Google en maak dan je keuze. Wanneer je keuze op een onderwerp is gevallen staat het je vrij om een topic volgens de regels van het forum te openen.

Dit topic is gesloten omdat het niet voldoet aan het tonen van eigen initiatief, een simpele vraag welke telefoon je moet kiezen hoort daarom ook niet op dit forum.

In het Tweakers.net review deel: http://tweakers.net/archieven/cat/1/reviews komen genoeg telefoons voorbij die door Tweakers.net zijn getest, Tevens kan de het pricewatch deel: http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html een goede hulp zijn. Er zijn natuurlijk genoeg websites naast Tweakers.net (bijvoorbeeld Google.nl) waar jij kan zoeken naar een product met de door jouw gegeven specificaties.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.