Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
fyi. Ik heb dit topic al helemaal gelezen.

Ook mijn HTC Legend is al een geruime tijd erg traag, misschien inderdaad zoals bovenstaand topic zegt sinds ik froyo geinstalleerd heb.
Ik draai voor de rest alles out of the box maar soms is de telefoon extreem traag en doet soms 5-10 seconden helemaal niks meer. Heb ook task killer verwijderd omdat deze niet meer nodig bleek te zijn, heb ruimte gemaakt op interne geheugen, apps die ik niet nodig had verwijderd, andere laucher geprobeerd (launcher pro ipv htc sense), maar de telefoon is af en toe extreem traag.

Verwacht ook niet dat er apps zijn die ik installed heb die de telefoon langzaam maken; 1) ik zie met TaskManager dat er geen apps zijn die meer dan 5% CPU nemen. 2) toen ik nog taskkiller gebruikte killde ik een paar keer per dag apps die open stonden maar ik niet meer gebruikte, maar nu zonder taskkiller blijven die gewoon lopen totdat Android ze zelf opruimt

Wat kan ik nog meer proberen?

[ Voor 21% gewijzigd door Crowmeister op 13-04-2011 18:12 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is precies traag? Is het alleen 5-10 seconden blijven hangen af en toe, of haperen apps, het bladeren door homescreens etc?

Makkelijkste is natuurlijk een factory reset, maar dan ben je je data kwijt.

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:12:
Wat is precies traag? Is het alleen 5-10 seconden blijven hangen af en toe, of haperen apps, het bladeren door homescreens etc?

Makkelijkste is natuurlijk een factory reset, maar dan ben je je data kwijt.
Apps openen kan heel traag zijn (zoals de standaard mail app, maar ook games), inderdaad door homescreens bladeren werkt soms helemaal niet (de telefoon reageert dan op geen enkele input) en ingame heb ik soms erge slowdowns.

Factory reset zou ik niet zo heel erg vinden, alles herstellen is maar een uurtje of twee werk. Maar ik wil het liefste zien wat het probleem is zodat het me niet nog een keer kan overkomen, want misschien doe ik wel iets fout.

Oh by the by, ik heb zo'n 25 MB vrij op het interne geheugen. Is dat genoeg of kan er dan niet geswapped worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Crowmeister op 13-04-2011 18:16 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 21:38
Heb je al geprobeerd om USB-foutopsporing aan te zetten?

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Corman schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:45:
Heb je al geprobeerd om USB-foutopsporing aan te zetten?
Ja net gedaan na wat Google-werk. Lijkt zeker alsof het OS veel sneller reageert, hoe kan dat uberhaubt? Wat heeft die optie te maken met de Froyo update?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:20
Overigens stond de tip over USB-foutopsporing gewoon in het topic wat je aanhaalde :+

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Jimster schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:04:
Overigens stond de tip over USB-foutopsporing gewoon in het topic wat je aanhaalde :+
Heh klopt, toen ik het topic las wist ik totaal niet wat dat betekende :P Had geen idee dat er zo'n optie op zat.

Pagina: 1