Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Feature request] wattage uitrekenen van wenslijst

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Redactie,

Ik heb geen idee of een Feature request op dit forum op zijn plaats is, maar als het niet goed staat word ik graag verplaatst.
Het leek mij een heel handig als je automatisch kan uitrekenen hoe krachtige power supply je nodig hebt voor al je computer onderdelen in je wensenlijst of inventaris. Ik weet dat er een paar calculators op internet bestaan, maar daarbij moet je heel veel informatie invullen en als je iets aanpast moet dat allemaal weer overnieuw. Dus ik dacht: Is het niet veel handiger als je automatisch kan zien hoe kratige psu je nodig hebt voor je wensenlijst of inventaris.

Ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden,
Ecross

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:42

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Lijkt me niet echt bij te houden met alle producten die er iedere dag bij komen. Daarnaast, stel je eens voor dat er ergens een fout vermogen in de database staat, waardoor iemand zijn voeding te licht kiest en zijn pc opblaast. (worst-case scenario) Dan wordt Tweakers.net boos aangekeken omdat hun calculator het verkeerd heeft uitgerekend.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hey Ecross, welkom op GoT. DrivinUCrazy geeft al een paar problemen aan en ik denk dat het simpel uitrekenen van een wattage onvoldoende is, omdat niet elke psu hetzelfde rendement heeft. Het meten van die rendementen is een vak apart en fabrikanten liegen daar graag een paar procentjes bij - dus zelfs als we het verbruik van je systeem zouden kunnen uitrekenen, kan daar nog niet echt een voedingsadvies bijkomen zonder dat we ELKE voeding gaan testen.

Ik gooi dit topic dus voor de vorm even naar Lieve Devvers, maar ik heb zo het idee dat ze daar al heel snel gaan beslissen dat dit een veel te onderhoudsintensieve klus is.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties,
ik snap de bezwaren, dan maar gewoon alles handmatig invullen.

is het rouwens mogenlijk om email notificatie's te krijgen van niewe reacties?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:34:

Dat wil je niet met drukke topics...
Zowel jij als de GoT mail-servers zouden dit niet leuk gaan vinden ;).
Linksbovenaan staat dit in o.a een topic: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/icons/rss_small.png, die kan je in je RSS-reader stoppen, en dan kan je ook op de hoogte blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 13-04-2011 23:39 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:34:
ok :)
Dat is iets waar we intern nog mee bezig zijn; het is niet gezegd dat we voor alles notificaties gaan enablen, maar wie weet...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.