Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argantos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
Als ik via HTC Sync mijn contacten van mijn HTC Desire HD naar Outlook wil kopieren, geeft hij aan dat ik Outlook niet als standaard mail programma heb. Ik krijg dan de volgende melding:

Kan geen contacten kopiëren vanaf PIM.

[ Voor 3% gewijzigd door Argantos op 13-04-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWBzz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-06 16:09
Ik neem aan dat je voor de zekerheid wel bij "Extra -> Opties -> tabblad Overige" gecontroleerd hebt of Outlook het standaard mailprogramma is dat je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Tip: Stel Outlook in als standaard mail programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argantos
Ik heb overal aan gegeven dat het mijn standaard programma is... natuurlijk...
in Outlook zelf, in startmenu standaard programmas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argantos
Ben der achter!

Mijn bluetooth (geen idee waarom) had de instellingen om mijn contacten etc. te kopieren uitgezet. Deze moest ik configureren. (HP laptop)
Werkt als een trein nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245841

Heb sinds twee dagen een HTC Desire met de zelfde foutmelding. Na veel instellingen uitproberen lukte het gisteren één keer om mijn HTC Desire en Ooulook 2003 vuia HTC Sync te synchroniseren (hoera) - dacht dat alle instellingen nu wel goed zouden staan - maar vanmorgen weer de zelfde ellende (snik).

Mijn HTC Desire is met mijn PC (XP SP3) verbonden met de USB-kabel, maar ik zou ze ook kunnen verbinden via Bluetooth.
Omdat ik mijn HTC Desire primair heb gekocht als PDA - mijn Palm heeft wat kuren en Palm houdt ermee op - is synchronisatie met Outlook voor mij wel essentieel...

Graag jouw / jullie advies
Pagina: 1