Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP Procurve 2915 -8G-POE (HP Procurve Manager )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op het moment zit ik met een klein probleem.
HP Procurve manager (volledig bijgewerkt) kan een nieuwe HP Procurve 2915-8G-POE niet goed in zijn systeem opnemen.

Probleem:
Via een manuele discovery laat ik zoeken naar 2915 Switch. hij wordt gevonden en daarna gaat de Procurve Manager het apparaat nader onderzoeken. En op dit moment gaat het helaas mis.

De stap Discovering device info gaat goed.
Maar de stap Discovering Device Connections gaat mis.

Heeft iemand misschien een idee of oplossing zodat ik deze switch kan benaderen en configureren via HP Procurve manager???

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Wat heb je precies gedaan?

De switch uit de doos getrokken en aangesloten en vervolgens Procurve Manager opgestart en de switch proberen te vinden?

Heeft de nieuwe switch al een IP adres? Heb je de SNMP instellingen al netjes nagelopen en deze in Procurve Manager overgenomen?

while (! ( succeed = try ()));

• kell.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09-2023

kell.nl

Fizzgig's evil twin

Wat is de foutmelding die je krijgt?

In eerste instantie denk ik dat je CLI gegevens niet overeenkomen tussen de switch en PCM. Voor SNMP is op zijn minst de read community correct, aangezien PCM start met "Discovering Device Connections". Dus even zorgen dat je telnet of SSH instelling op de switch en in PCM hetzelfde zijn.

Ik neem aan de PCM rechtstreeks de switch kan bereiken. Dus geen firewall of NAT router er tussen. Indien dat er wel tussen zit, dan kan de configuratie daarvan verkeerd zijn.

Ook kun je kijken in de logs of je wat ziet. De desbetreffende logs voor jou zijn de logs die beginnen met "Disco" en je kunt ze hier vinden: c:\program files\Hewlett-Packard\PNM\Server\logs\