Dual screen laptops - welke bestaan er?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
gScreen heeft er één in ontwikkeling, de Spacebook:

Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/1818/spacebook.jpg

Ik heb zitten zoeken en kan weinig soortgelijke laptops vinden. Er is de Acer Iconia, maar daar zit het tweede scherm in de onderkant en dat is niet wat ik zoek. Dan was er de paar jaar geleden geintroduceerde Fujisu's LifeBook N7010 en ThinkPad W700ds. Maar ik zoek echt twee volwaardige schermen zoals de Spacebook van gScreen.

De gScreen lijkt een goede aankoop, maar het is natuurlijk goed om te weten of er nog meer fabrikanten zijn die een soortgelijk model (in ontwikkeling) hebben. Kent iemand soortgelijke laptops?

[ Voor 5% gewijzigd door Ed. op 13-04-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 13:26

Lulukai

God's gift to women

Uit nieuwsgierigheid: waarom zou je ooit zo'n onding willen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270474

Mobiel werkstation gok ik.
Heb wel vaker klanten gehad die hier om vroegen :)

Probleem met deze "type" systemen is wel dat de schermen zeer zwak zijn. Fysiek bedoel ik daarmee, dus echt stevig zijn de constructies niet.

Werken met de W700Ds was overigens wel handig. Zo kon je je notities (of bijvoorbeeld toolbar) kwijt buiten je normale "werk" scherm

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 270474 op 13-04-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 13:26

Lulukai

God's gift to women

Anoniem: 270474 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:30:
Mobiel werkstation gok ik.
Heb wel vaker klanten gehad die hier om vroegen :)
Zo mobiel is het toch niet, dan kan je beter een groot scherm nemen (of 2) en een kleine desktop?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Jij vind het misschien niet mobiel, in vergelijking met een los scherm maakt het een groot verschil.

Je hebt overigens ook nog losse 15" schermen die volledig usb powered zijn. Als snelle responsetijden geen issue zijn is dat een prima keuze (al valt de resolutie met 768p zwaar tegen. (tevens vind ik de prijs van €200 vrij hoog voor zo'n onhandig ding)

Lenovo had ook nog een 15"? "laptop" met alleen een scherm, numpad, en accu, deze kon je dan aansluiten op een andere notebook. Ook een leuke mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
als geld geen rol speelt is dit misschien een optie?

http://www.forensic-computers.com/fmw1-ts.php

mocht je dan toch een suikeroom hebben of gewoon geld om weg te gooien dan zou dit wel een super app. zijn!

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

En dat niet vermelden welke resolutie die schermen hebben :X

Ze zijn ook niet echt goedkoop...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 14-04-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03
Je kan een iPad gebruiken als uitbreiding voor een mac. Je zou dus een Macbook Pro 17" kunnen kopen met een iPad ernaast.

Volgens mij kan je de iPad ook wel als extern device gebruiken onder windows btw, dus een iPad met windows laptop (17"-2x" ? ) moet ook wel werken in dat geval.
Pagina: 1