Hallo Allemaal,
Mijn broer heeft voor mij een pc gebouwd, hij heeft er zelf al genoeg gemaakt die allemaal werkten, maar hij en ik weten allebei niet waar dit probleem aan ligt.
Alles is goed aangesloten.
Moederbord: Asus P5B-E
Voeding: 300 Watt (word 13-4-11 vervangen door 700 Watt)
Videokaart: Nvidia GeForce 7650 GS (word 13-4-11 vervangen door een ATI HD 5770 1gb)
Processor: Core 2 Duo E8400 (3.0 Ghz) + koeler
RAM: 2GB Kingston ( komt nog 2 GB bij)
Geluidskaart
Netwerkkaart
Hierboven dus mijn specs en toekomstige.
Toen ik de pc aanzette deed hij het normaal, paar dagen later was er nog wat aan gekloot, en we zetten de pc aan, en we zien korte rode streepjes door het beeld van de bios heen. Daarna drukken we op een knop om op te starten van CD/DVD, ik heb er dus windows 7 ultimate ingedaan. En dan krijg je het bekende grijze balkje, dat loopt helemaal vol, en daarna krijgen we een zwart scherm met witte letters, dat application is miss or removed (ofzoiets), en dat krijge we keer op keer.
Is er nu toch iets fout aangesloten, of is er misschien iets kapot?
Laat het me weten alsjeblieft!
Groeten,
Niels Vaessen
Edit: hier zijn de gemaakte foto's van de problemen:

Mijn broer heeft voor mij een pc gebouwd, hij heeft er zelf al genoeg gemaakt die allemaal werkten, maar hij en ik weten allebei niet waar dit probleem aan ligt.
Alles is goed aangesloten.
Moederbord: Asus P5B-E
Voeding: 300 Watt (word 13-4-11 vervangen door 700 Watt)
Videokaart: Nvidia GeForce 7650 GS (word 13-4-11 vervangen door een ATI HD 5770 1gb)
Processor: Core 2 Duo E8400 (3.0 Ghz) + koeler
RAM: 2GB Kingston ( komt nog 2 GB bij)
Geluidskaart
Netwerkkaart
Hierboven dus mijn specs en toekomstige.
Toen ik de pc aanzette deed hij het normaal, paar dagen later was er nog wat aan gekloot, en we zetten de pc aan, en we zien korte rode streepjes door het beeld van de bios heen. Daarna drukken we op een knop om op te starten van CD/DVD, ik heb er dus windows 7 ultimate ingedaan. En dan krijg je het bekende grijze balkje, dat loopt helemaal vol, en daarna krijgen we een zwart scherm met witte letters, dat application is miss or removed (ofzoiets), en dat krijge we keer op keer.
Is er nu toch iets fout aangesloten, of is er misschien iets kapot?
Laat het me weten alsjeblieft!
Groeten,
Niels Vaessen
Edit: hier zijn de gemaakte foto's van de problemen:

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 14:04 ]