Hallo mensen, zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden heb een probleem(
).
Ik heb bij bijna alle games dat ik nadat de computer een beetje is opgewarmd ik altijd fps lags krijg, geen normale, maar lags van een paar tientallen seconden(varierend van 10 tot 30 seconden). Ik dacht als eerste dat het mischien de temperaturen waren, dus heb ik de kast vervangen voor de airflow. Dit hielp niet. Daarna de cpu + aftermarket cooler. Tenslotte nog de voeding vervangen, dit mocht allemaal niet baten.
Nu vraag ik me af, is het mijn moederbord? (hybrid sli moederbord) Of is het geheugen dat de problemen veroorzaakt? Is het een driver, of chipset probleem?
Mischien moet ik Windows opnieuw installeren?
Specs:
Mobo: Asus M3N WS (chipset: GeForce 8200)
GPU: Nvidia Engts250 darknight(1g)
CPU: AMD 955 black edition (overgeclockt tot 3,4 ghz) (Asus dark knight v2 cooler)
Geheugen: GEIL CL5-5-5 DDR2-1066 2048MB - DIMM
Voeding: Corsair GS-700
Case: Antec DF-30
Harde Schijf: Wester Digital WDC WD6400AAKS-22A7B0 640GB
Games: CoD2, CoD4, CoD5, Dead Rising 2 en Mirrors Edge.
De temperaturen in celcius:
CPU: niet boven de 45 graden
GPU: niet boven de 50 graden
Alvast bedankt,
Zoipe
Ik heb bij bijna alle games dat ik nadat de computer een beetje is opgewarmd ik altijd fps lags krijg, geen normale, maar lags van een paar tientallen seconden(varierend van 10 tot 30 seconden). Ik dacht als eerste dat het mischien de temperaturen waren, dus heb ik de kast vervangen voor de airflow. Dit hielp niet. Daarna de cpu + aftermarket cooler. Tenslotte nog de voeding vervangen, dit mocht allemaal niet baten.
Nu vraag ik me af, is het mijn moederbord? (hybrid sli moederbord) Of is het geheugen dat de problemen veroorzaakt? Is het een driver, of chipset probleem?
Mischien moet ik Windows opnieuw installeren?
Specs:
Mobo: Asus M3N WS (chipset: GeForce 8200)
GPU: Nvidia Engts250 darknight(1g)
CPU: AMD 955 black edition (overgeclockt tot 3,4 ghz) (Asus dark knight v2 cooler)
Geheugen: GEIL CL5-5-5 DDR2-1066 2048MB - DIMM
Voeding: Corsair GS-700
Case: Antec DF-30
Harde Schijf: Wester Digital WDC WD6400AAKS-22A7B0 640GB
Games: CoD2, CoD4, CoD5, Dead Rising 2 en Mirrors Edge.
De temperaturen in celcius:
CPU: niet boven de 45 graden
GPU: niet boven de 50 graden
Alvast bedankt,
Zoipe