Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Ik heb zojuist last van het raarste probleem: ik wilde net Crysis gaan installeren, dus ik deed de Crysis dvd in mn drive. Enkele seconden later zie ik dat de drive Crysis nog steeds niet gedetecteerd heeft en hoor ik tevens dat de drive een hard "tikkend" geluid maakt: alsof er een tandwiel verkeerd zit en er daardoor plastic tegen de rand tikt.

Ik herinnerde me dat ik eerder vandaag met succes met dezelfde DVD drive een audio cd had afgespeeld. Dus ik besloot om die cd nog eens te proberen en hij werkte! Vervolgens dacht ik dat het misschien een probleem was specifiek voor data-DVDs (weet ik veel), dus ik besloot ANNO 1404 te proberen en ook die werd gewoon gelezen. Ik kan dus geen andere conclusie trekken dan de volgende: de Crysis DVD is ruk, ook als deze helemaal schoongemaakt is.

Ik weet overigens niet of dit topic in het juiste subforum staat, indien dat niet het geval is excuses daarvoor.

EDIT: ik vond dit: http://www.incrysis.com/f...iewtopic.php?id=13285&p=1
en dit: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=13267

Het probleem is schijnbaar al bekend, maar de enige oplossing die ervoor geboden wordt is: zoek contact met de EA support :S. Heeft iemand anders toevallig ervaring met dit probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door Neophyte808 op 12-04-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWBzz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-08 16:25
Wat wordt er precies verwacht met bovenstaande? Je conclusie lijkt me vrij reëel. Wanneer andere CD's/DVD's allemaal wel werken, lijkt het er wel heel erg op dat de Crysis DVD beschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
BWBzz schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:38:
Wat wordt er precies verwacht met bovenstaande? Je conclusie lijkt me vrij reëel. Wanneer andere CD's/DVD's allemaal wel werken, lijkt het er wel heel erg op dat de Crysis DVD beschadigd is.
Zie de EDIT in mn startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
wellicht een beetje omslachtig, maar is het niet mogelijk om een ISO te trekken van die DVD op een ander systeem en die ISO vervolgens te mounten via demontools o.i.d. op je eigen systeem? Volgens mij zijn er toch wel mogelijkheden te verzinnen om niet direct gebruik te hoeven maken van de DVD.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Rupie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:03:
wellicht een beetje omslachtig, maar is het niet mogelijk om een ISO te trekken van die DVD op een ander systeem en die ISO vervolgens te mounten via demontools o.i.d. op je eigen systeem? Volgens mij zijn er toch wel mogelijkheden te verzinnen om niet direct gebruik te hoeven maken van de DVD.
Ik vraag me eerder af of ik het spel niet van EA kan downloaden via EA Download Manager (a la Steam). Ik heb een geldige serial dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het, nee heb je en ja kan je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:43
Rupie schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:03:
Moet je dan niet een crack gaan gebruiken om de detectie van originele dvd's te omzeilen? ;)
Hoezo dwingt de industrie ons tot het downloaden.......
Pagina: 1