Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 19:07
Beste mensen,

Ik heb een vraag met betrekking tot een nieuwe Android toestel, maar de keuzes in de Android wereld zijn zo groot, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Mijn prijs klasse is nog al waarschijnlijk aan de misschien rare kant, dat is ongeveer €250,-. Ik heb waarschijnlijk iets meer te besteden van waarschijnlijk door mijn verjaardag.

Aller eerst mijn huidige toestel (SE K800i), is een toestel die ik al een ruimte tijd heb en het tot op vandaag altijd heeft gedaan maar helaas aan zijn einde begint te komen, om een kleine opsomming te maken van de problemen.

- Telefoon accepteert geen inkomende gesprekken.
- Telefoon verandert leesbare tekens.
- Accu duur is heel laag.
- Onderdelen van het toestel vallen uit elkaar.
- En onder tussen enkele headsetjes die aan hun einde zijn gekomen door dit toestel. (Helaas)

Ik heb naar enkele telefoons gezocht, maar mijn keuze gaat het meeste uit naar HTC, aan gezien de looks van de toestellen echt heel goed bevallen. Mijn voornaamste keuze ging toch uit naar een toestel met Qwerty en dat zou de HTC Desire Z maar het probleem is vooral de prijs, en in hoe verre is dit toestel nog recent?

Ik heb enkele keren een toestel met Qwerty in mijn handen gehad en gebruikt en het beviel mij toch wel erg. Ik heb hiernaast ook een LG Cookie gehad om mijn k800i te vervangen, maar dit toestel en het scherm/reactie is gewoon uitermate slecht dat ik al gauw het toestel verkocht had.

Nu is mijn oog ook op de HTC Wildfire gevallen, en ik moet zeggen het toestel ziet er ondanks het missende Qwerty er toch heel goed uit. Daarnaast zag ik ook de HTC Wildfire S, is dit een nieuwere versie? Zijn daar ten opzichte van de HTC Wildfire vele verbeteringen?

Ook heb ik de Samsung Galaxy Ace S5830 gezien. En zo zie ik nog vele andere toestellen waar ik dus echt geen weet meer van heb wat nu een leuk toestel gaat wezen. Ook de reviews op diverse websites, en op Tweakers zie ik diverse meningen en lopen mijn gedachten al gauw uit elkaar.

Ik weet niet of ik hier überhaupt goed zit in dit forum (ik kon geen "Ik zoek een nieuwe telefoon" - topic vinden). Maar om toch mijn op dit moment voorkeuren naar uit gaan:

- Android (Windows heb ik een keer geprobeerd maar dat was het net niet.)
- Wifi
- GPS
- Docking / cradle.

Misschien kan iemand mij het licht op een telefoon laten schijnen zodat ik kan zeggen dit wordt hem!

Alvast bedankt!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Persoonlijk zou ik niet de Wildfire nemen vanwege de resolutie die niet echt van deze tijd is.(320x240) en het gemis van een qwerty toetsenbord icm met een vrij klein scherm. De wildfire S heeft een net iets betere resolutie (en dat is zeker merkbaar)
De Samsung Galaxy Ace S5830 heeft een vrij groot scherm voor de prijsklasse wat echt wel een verbertering is tov de anderen. Wel is een nadeel dat hij een stuk minder werkgeheugen (278mb) heeft als de Wildfire S.(512mb) (maar dan weer een snellere processor). Mijn phone heeft 256 mb en dat is net genoeg.

Als je iets duurder gaat heb je nog de Motorla Defy (ziet er wel beetje dik uit maar is stevig ;) ), HTC Desire, ... die allemaal hogere resolutie-schermen hebben.

Ik hecht vrij veel belang aan de resolutie en grootte van het scherm (ben het nu gewoon op mijn phone), daarom zou ik persoonlijk voor de Samsung Galaxy Ace gaan. Ik gebruik dan wel custom roms en modificaties om zoveel mogelijk RAM geheugen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling om hier een lijstje met eisen neer te plempen en het ons vervolgens uit te laten zoeken. We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we specifieke vragen, waarbij je aangeeft waarom je er niet uitkomt, en waar je zelf aan zit te denken. Vragen zoals "is de Wildfire S een nieuwe versie" en "in hoeverre is de Desire Z nog recent" kun je prima zelf een antwoord op vinden, door Google te gebruiken, en daar is GoT dus niet voor bedoeld.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.