Hallo medetweakers, na een langdurige zoektocht op google, spitten door de coolermaster topics, mailtjes sturen naar een paar verschillende webwinkels die de cosmos s leveren ben ik ten einde raad hier aangekomen.....
Mijn vraag luid namelijk:
Waar kan ik een cosmos s revision 2 kopen?
Revision 2: Ja revision 2:

^Dit hierboven is dus de revision 2 van de cm cosmos s (te herkennen aan de "vinger gaten" in de onderste drive bay.

En dit plaatje is of revision 1 of de eerste versie(wat het waarschijnlijk niet zal zijn, hier waren er namelijk maar 2000 van verstuurd...4 jaar geleden O_O
)
Er zijn namelijk nogal wat problemen met revision 1 en de oudste versie..:
lange cpu coolers passen niet
verf gaat er snel af
hendels zijn niet erg stevig
front bay locking-mechanisme werkt slecht/breekt snel af
En er zijn nog wel meer punten...
Omdat dit toch wel een case van €179,- zonder verzendkosten op zijn goedkoopst is wil ik wel de goeie versie hebben
EDITJE: Ik heb deze versie dus gekocht bij freezing hardware, de mugen 2 rev. b past er NIET in zonder de side-fan eraf te halen.
Mijn vraag luid namelijk:
Waar kan ik een cosmos s revision 2 kopen?
Revision 2: Ja revision 2:

^Dit hierboven is dus de revision 2 van de cm cosmos s (te herkennen aan de "vinger gaten" in de onderste drive bay.
En dit plaatje is of revision 1 of de eerste versie(wat het waarschijnlijk niet zal zijn, hier waren er namelijk maar 2000 van verstuurd...4 jaar geleden O_O
Er zijn namelijk nogal wat problemen met revision 1 en de oudste versie..:
lange cpu coolers passen niet
verf gaat er snel af
hendels zijn niet erg stevig
front bay locking-mechanisme werkt slecht/breekt snel af
En er zijn nog wel meer punten...
Omdat dit toch wel een case van €179,- zonder verzendkosten op zijn goedkoopst is wil ik wel de goeie versie hebben
EDITJE: Ik heb deze versie dus gekocht bij freezing hardware, de mugen 2 rev. b past er NIET in zonder de side-fan eraf te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Brodo op 23-06-2011 20:57 ]