Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cosmos S revision 2

Pagina: 1
Acties:

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Hallo medetweakers, na een langdurige zoektocht op google, spitten door de coolermaster topics, mailtjes sturen naar een paar verschillende webwinkels die de cosmos s leveren ben ik ten einde raad hier aangekomen.....

Mijn vraag luid namelijk:
Waar kan ik een cosmos s revision 2 kopen?
Revision 2: Ja revision 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarecanucks.com/forum/attachments/buy-sell-trade/5590d1241977691-cooler-master-cosmos-s-corsair-hx1000-cosmossfront.bmp
Afbeeldingslocatie: http://www.maximumcpu.net/wp-content/uploads/2009/01/front.jpg
^Dit hierboven is dus de revision 2 van de cm cosmos s (te herkennen aan de "vinger gaten" in de onderste drive bay.
Afbeeldingslocatie: http://www.phoronix.net/image.php?id=cm_cosmos_s&image=cm_s_front_sml
En dit plaatje is of revision 1 of de eerste versie(wat het waarschijnlijk niet zal zijn, hier waren er namelijk maar 2000 van verstuurd...4 jaar geleden O_O :+ )

Er zijn namelijk nogal wat problemen met revision 1 en de oudste versie..:
lange cpu coolers passen niet
verf gaat er snel af
hendels zijn niet erg stevig
front bay locking-mechanisme werkt slecht/breekt snel af
En er zijn nog wel meer punten... 8)7 :X
Omdat dit toch wel een case van €179,- zonder verzendkosten op zijn goedkoopst is wil ik wel de goeie versie hebben |:(

EDITJE: Ik heb deze versie dus gekocht bij freezing hardware, de mugen 2 rev. b past er NIET in zonder de side-fan eraf te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brodo op 23-06-2011 20:57 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mail de winkels die hem hebben eens en vraag naar de versie van het ding. Het lijkt me dat de winkelier je wel kan aangeven welke dat ze in de schappen hebben liggen.

• Brodo
  • Niet online
Terw_Dan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:54:
Mail de winkels die hem hebben eens en vraag naar de versie van het ding. Het lijkt me dat de winkelier je wel kan aangeven welke dat ze in de schappen hebben liggen.
Ja dat is precies wat ik aan het doen was:
Ik heb zercom, salland en freezing hardware al een mailtje gestuurd.. Het probleem is dat de doos van de versie volgens mij exact hetzelfde is als de doos vd nieuwe versie.... En ze dus het product uit de doos zouden moeten halen...

Wat ik hiermee probeer/probeerde te bereiken is dat een tweakers deze case ook heeft gekocht in de laatste .. 3/4? maanden en zo vriendelijk is om te posten in welke winkel als hij/zij de 2e revision heeft gekregen.... :/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

revivespirit schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:22:
[...]

Ja dat is precies wat ik aan het doen was:
Ik heb zercom, salland en freezing hardware al een mailtje gestuurd.. Het probleem is dat de doos van de versie volgens mij exact hetzelfde is als de doos vd nieuwe versie.... En ze dus het product uit de doos zouden moeten halen...
Ik zou verwachten dat die wel een andere EANcode oid heeft hoor.

• Brodo
  • Niet online
Terw_Dan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:27:
[...]

Ik zou verwachten dat die wel een andere EANcode oid heeft hoor.
Dat heeft die dus niet.. dat is het hele probleem ;( ;( :'( Als die een andere EANcode oid zou krijgen zouden ze de originele batch nooit nooit NOOIT meer verkopen... tenzij ze die voor een prijs die hij eigenlijk had moeten zijn (originele batch, met al die fouten, 90-120 euro) zouden verkopen en dus geen winst/marginaal verlies draaien) maarja dat gebeurt niet dus moet het maar zo :+

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:28
Bij revisions worden vaak de oudere modellen niet meer gemaakt.
Zou het er zelf gewoon op gokken en als het niet de goede is terugsturen ivb koop op afstand.
Pagina: 1