Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is het Ziggo forum wel onafhankelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede Tweakers

Ik wil jullie even wijzen op een topic wat ik heb geplaatst, op *snip*

Het lijkt er op dat de tegenhanger ziggo-gebruikers.nl gewoon word onderhouden door Ziggo zelf, als dat zo is, dan is dat beslist niet netjes te noemen daar ze roepen een onafhankelijk forum te zijn.
Via deze link lijkt het dat Ziggo zelf achter het zogenaamde onafhankelijke forum ziggo-gebruikers.nl zit?

http://www.robtex.com/dns/ziggo-gebruikers.nl.html#records

Misschien heb ik het mis? en is het gewoon iets van een mailserver oid? graag jullie mening hierover.

Mvg Alberto :)

[ Voor 8% gewijzigd door IEF op 13-04-2011 15:15 . Reden: Crossforum spam ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zou het niet onafhankelijk kunnen zijn? Ziggo kan de ruimte beschikbaar stellen zonder redactionele invloed te hebben. Zie ook dit forum, VNU is eigenaar maar het forumdeel wordt absoluut onafhankelijk van VNU gerund.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 15:22

Ankh

|true

De beheerders van het multikabel gebruikers forum hadden ruimte op de servers / racks van multikabel. Deze beheerders zijn meegegaan met de nieuwe naam en regelen dus nu alles mbt ziggo.

[edit]
Snap overigens niet wat je nou bedoelt?

[ Voor 12% gewijzigd door Ankh op 12-04-2011 20:25 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:16:
Het lijkt er op dat de tegenhanger ziggo-gebruikers.nl gewoon word onderhouden door Ziggo zelf, als dat zo is, dan is dat beslist niet netjes te noemen daar ze roepen een onafhankelijk forum te zijn.
Wat ik me meer zit af te vragen is, hoe kom je erbij. Op het andere forum zie ik je ook zeggen dat je bang bent dat het berichtje verdwijnt op .nl, maar dat lijkt me ook niet meer als terecht. Het is gewoon een ongefundeerde beschuldiging...
Via deze link lijkt het dat Ziggo zelf achter het zogenaamde onafhankelijke forum ziggo-gebruikers.nl zit?
Hoe kom je daarbij?

Wauw het draait op een ziggo server... En nu? Niets op een ziggo server kan onafhankelijk zijn oid?

Persoonlijk heb ik dan eerder mijn bedenkingen bij een account dat zich hier en op ziggogebruikers.eu speciaal registreert om enkel een bedrijf zwart te maken...

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Sorry, maar dit is dus niet de bedoeling.

Je registreert je alleen op GoT om dit even te komen melden? Dan stel ik voor dat je ook de FAQ en gedragsregels er even op naleest.

We doen hier op GoT in ieder geval niet aan 'ik wil jullie wijzen op topic $x op forum $y', en dan vooral niet in deze vorm: 'ik wil jullie op GoT wijzen op topic $x dat staat op forum $y en dat gaat over website $z.'.

Dit topic is gesloten.