Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
Ola,

Ik heb de laatste tijd enige problemen met mijn wifi, mijn wrt54g haalt nog maar 15 mb dus heb ik er een wap54g acces point op gezet, dat loste het probleem op(had destijds 22mb internet en dat haalde wifi netjes)
Maar nu mijn snelheid verhoogd is, zit ik weer met problemen, ik haal maar 23mb! van de 44!

Lost wifi-N dit op? ik heb gehoord dat als je veel download via wifi, je het hele wifi netwerk beetje laat verstoppen :s

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

De wrt54g is gewoon niet sneller dan dat volgens mij. Ik heb ook 30mbit internet, maar nu ik mijn pc wireless heb aangesloten, haal ik ook niet meer dan ongeveer 20mbit.

23mbit effectief is denk ik ook wel ongeveer het maximale voor 802.11g (54mbit).
Met wifi-N verwacht ik inderdaad dat je hogere snelheden kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

@TS
Ging jij niet naar een ander forum :? ik wou nog doei zeggen maar de draad was al dicht

Met een beetje onderzoek had je wel gevonden dat wireless g ~25 Mbit haalt btw. wireless n lost het doorgaans op

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 12-04-2011 20:27 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
Kleine toevoeging: via draad haal ik wel 44mb( de wan poort is volgens vriend max 56mb, aangezien hij 120mb internet heeft en de zelfde router )
Maar ok, dan moet ik over op wifi N, of kabeltje trekken :P