Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HostBeats.. iemand ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.hostbeats.eu/

Heeft iemand ervaring met deze webhost? Ik vind ze wel erg goedkoop... maar op hun website kan ik niet echt een 'catch' ontdekken. Kortom ik ben sceptisch en hoop dat iemand me hier gerust kan stellen ;)

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

De catch is in ieder geval dat onbeperkt niet bestaat. En om de waan van het onbeperkte te faciliteren zal er ongetwijfeld bezuinigd worden op alles wat niet onder die claim valt.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Een shared webhosting met cpu limiet denk ik.

Iets genuanceerder, aub

[ Voor 39% gewijzigd door IEF op 13-04-2011 15:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niets staan over beperking van het cpu-gebruik. Ook niet in de algemene voorwaarden.
De enige 'maar' die ik zie, is dat zij in hun prijzen geen btw berekend hebben. Maar goed, dat is ook niet bepaald een significant verschil op dit bedrag.

De claims die ze doen is onbeperkt dataverkeer en onbeperkte opslagcapaciteit. Natuurlijk is niets daadwerkelijk onbeperkt, maar men gaat ook uit van fair use zoals genoemd op de website. Je zult bij normaal gebruik dus niet tegen limieten aanlopen. Ik zit me inderdaad alleen even af te vragen hoe het zit met de snelheid, want daar garanderen ze dan weer niets over.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 20:10 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Zo heel bijzonder is het niet. Erg veel shared webhosting providers werken op basis van fair use.
En dan juist die dingen die genoemd worden, cpu-gebruik, I/O-time, verbindingssnelheden worden dan niet gegarandeerd.
Ondanks het feit dat bepaalde kenmerken van het hostingpakket onbeperkt zijn, blijft de infrastructuur onderhevig aan fysieke beperkingen, zoals bijvoorbeeld de hoeveelheid werkgeheugen en de processorcapaciteit.
Kortom, je bent afhankelijk van hoeveel websites ze hosten op 1 specifieke server en de totale load die dat genereert. Ook weer vrij normaal in de shared webhosting-wereld.

Verwijderd

Topicstarter
Als reactie op een vraag die ik ze mailde hierover kreeg ik het volgende:
quote: HostBeats
Onze servers staan in een stabiel en snel netwerk in Nederland. Ook draaien onze servers op nginx software. Dit is een (veel) sneller alternatief voor Apache (dat vrijwel elk ander Nederlands webhostingbedrijf gebruikt). Ik kan u garanderen dat uw website snel zal worden geladen, mocht dit niet het geval zijn kunt u altijd kosteloos annuleren (30 dagen niet goed, geld terug).

Wij bieden onbeperkte webhosting aan, mits het verbruik wel binnen de grenzen van redelijkheid valt. Als richtlijn hiervoor nemen wij 100 maal het gemiddelde verbruik. Voor meer informatie zie: http://www.hostbeats.eu/algemenevoorwaarden/fup.php
Pagina: 1