Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lijbrandt heeft tele2 opgezegd maar zit zonder diensten!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
sinds 28 februari telefonie overgezet van tele 2 naar lijbrandt ,dat werkt.nu heeft lijbrandt ons per 31 maart afgemeld bij tele2 ,we hebben complaat 25 bestelt en nu staat er in mijn lijbrandt in ene start 25 dit klopt dus niet zitten nu bijna 2 weken zonder digitale tv en internet .gebeld met lijbrandt word er gezegd we zijn er druk mee bezig om eerst internet voor elkaar te krijgen dit kan een week duren maar ook anderhalve maand ,dit is toch niet normaal ,pas als internet werkt gaan we digitale tv aanmelden .geduld raakt nu op en wil van het contract af ,krijg je als reactie sorry maar u heeft een jaar contract dan moet u internet en digitale tv maar bij een ander bestellen .wat kan ik nu het beste doen een brief schrijven helt niet mischien dat yogi een idee heft mvg joke van der veer

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:37:
sinds 28 februari telefonie overgezet van tele 2 naar lijbrandt ,dat werkt.nu heeft lijbrandt ons per 31 maart afgemeld bij tele2 ,we hebben complaat 25 bestelt en nu staat er in mijn lijbrandt in ene start 25 dit klopt dus niet zitten nu bijna 2 weken zonder digitale tv en internet .gebeld met lijbrandt word er gezegd we zijn er druk mee bezig om eerst internet voor elkaar te krijgen dit kan een week duren maar ook anderhalve maand ,dit is toch niet normaal ,pas als internet werkt gaan we digitale tv aanmelden .geduld raakt nu op en wil van het contract af ,krijg je als reactie sorry maar u heeft een jaar contract dan moet u internet en digitale tv maar bij een ander bestellen .wat kan ik nu het beste doen een brief schrijven helt niet mischien dat yogi een idee heft mvg joke van der veer
Dat kan helemaal niet. Lijbrandt zal alleen het nummer uitgeporteerd hebben. Dat staat los van de diensten van tele2 en als tele2 op basis van een nummerportering je diensten stopzet zou dat een erg vreemde actie zijn. Is er geen storing?

Ook heeft lijbrandt hier een eigen topic waarin een aantal medewerkers actief zijn. Wellicht kunnen die je oplevering versnellen?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Wat moet dit precies voorstellen?

Ik kan met veel moeite een hoop klaagzang uit je startpost ontcijferen, en dan slaat het alsnog nergens op.

Het is hier geen 'gooi je klacht neer'-forum. Probeer eens duidelijk te beschrijven wat er aan de hand is, en wat je precies verwacht van de discussie van zo'n topic. Nu is het alleen maar een zinloze flame.

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

Dit topic is gesloten.