C/c++/c#?

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste ...

ik wil mij weer eens verdiepen in coderen. nu heb ik enige ervaring met java en zie ik veel bedrijven die vragen om C/C++/C# ervaring.

mijn vraag is: wat is het verschil tussen deze talen, welke wordt waarvoor gebruikt en welke zou het handigst zijn/waar zou je het meest aan hebben?

daarnaast; wat heb ik nodig voor die taal om het te leren? welke software/sdk en kent iemand een goede tutorial?

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:09
Genoeg informatie op het net te vinden hoor... Overigens, C# is een makkelijkere overgang van Java dan C++ (of C), maar is eigenlijk gericht op Windows development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:52

BoAC

Memento mori

Lol :D en je voegt zelfs de tag C++ toe aan je topic.. :D

Ik zou zeggen, snuffel die eerst eens even door.. dan vind je al genoeg, want die vraag komt zo vaak langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar we runnen hier een inhoudelijk forum en geen verlengstuk van Google. ;) Verschillen heb je zo gevonden, welke taal je moet kiezen is afhankelijk van veel factoren en die vraag wordt altijd op dezelfde manier beantwoord. Wat je nodig hebt om de taal te leren vind je op Google ook wel, evenals welke software. Verder ben je met complexe talen als deze veel beter af met een boek dan met een tutorial.

Als je wat meer moeite gedaan hebt en een gerichte vraag wil stellen dan kan dat, maar tot die tijd doe ik dit topic op slot met een verwijzing naar De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.